معرفی پرفروش ترین تبلت‌های زیر ۵۰۰ هزار تومانی با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی

موبنا، لیلا محمدنظامی – به گفته منابع بازاری، همزمان با رونق بازار تبلت های زیر ۵۰۰ هزار تومانی، بیشتر خریداران تبلت اکثرا به خرید نمونه‌هایی با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی علاقه نشان‌ می‌دهند. سهم محبوبیت تبلت‌های مجهز به شیار سیم‌کارت با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی به طوری افزایش یافته که برخی از مدل های این …

موبنا، لیلا محمدنظامی – به گفته منابع بازاری، همزمان با رونق بازار تبلت های زیر ۵۰۰ هزار تومانی، بیشتر خریداران تبلت اکثرا به خرید نمونه‌هایی با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی علاقه نشان‌ می‌دهند.
سهم محبوبیت تبلت‌های مجهز به شیار سیم‌کارت با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی به طوری افزایش یافته که برخی از مدل های این کالای ارتباطی و دیجیتالی در صدر پرفروش های بازار قرار گرفته است.
ASUS Fonepad 7 FE171CG Dual SIM Tablet با قیمت ۳۸۵ هزار تومانی
ایسوس در این محصول تمام تلاش خود را به کار گرفته تا همه چیز را در حالت بهینه حفظ کند. با محصولی روبرو هستیم که هم خوش‌ساخت است و هم قیمت خوبی دارد؛ هم تبلت است و هم خون تلفن‌های هوشمند در رگ‌هایش در جریان است. این تبلت به ۲ شیار سیم‌کارت مجهز است و همان‌طور که از نامش بر می‌آید قابلیت مکالمه تلفنی دارد. رابط کاربری دوست‌داشتنی Zen UI هم که جای خود را دارد.
ASUS Fonepad 7 FE171CG
ایسوس در یکی دو سال اخیر مجموعه‌ای متنوع از فون‌پدها و مموپدهای خود را معرفی کرده است. در این میان دو فون‌پد۷ مدل FE170CG و FE171CG از ارزان‌قیمت‌ترین و کاربردی‌ترین تبلت‌های جدید این شرکت هستند. فون‌پد۷ مدل FE171CG و FE170CG، در مقایسه با فون‌پدهای اولیه از طراحی بهتر، وزن کمتر و ابعاد مناسب‌تری برخوردار هستند. مدل FE171CG تفاوت‌های اندکی با مدل FE170CG دارد. هر دو مدل، نمایشگرهایی با کیفیت متوسط دارند؛ اما در بخش دوربین برتری ازآن مدل FE171CG است. شرکت ایسوس، فون‌پدهای جدید خود را با یک طراحی بهتر، مشخصه‌های سخت‌افزاری تعدیل شده و از همه مهم‌تر قیمتی بسیار مناسب همراه با قابلیت مکالمه تلفنی تولید و روانه بازار شده است.
Samsung Galaxy Tab 3 Lite 7.0 SM-T116 – 8GB با قیمت ۴۶۹ هزار تومان
همان‌طور که از نام این تبلت مشخص است، ما با یکی از اعضای خانواده گلکسی تب ۳ روبرو هستیم. پسوند لایت نیز بیانگر ارزان‌تر و ساده‌تر بودن این مدل است. سامسونگ با حذف دوربین جلویی یا همان وب‌کم و تعبیه یک دوربین ۲ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی، تغییر تراشه و یک سری تغییرات جزئی، قیمت این تبلت را کاهش داده و برچسپ لایت را برای آن برگزیده است. این تبلت به نمایشگری ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ × ۶۰۰ پیکسل، پردازنده‌ی دو هسته‌ای با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز بر روی تراشه‌ی Marvell PXA986، پردازنده‌ی گرافیکی GC1000، یک گیگابایت رم، دوربین پشتی با کیفیت ۲ مگاپیکسل، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. در ضمن امکان برقرای تماس تلفنی و افزایش حافظه از طریق شیار microSD در این تبلت وجود دارد.
تبلت-سامسونگ-تبلت-سامسونگ-galaxy-tab-3-lite-70-sm-t116---8gb_P92342BIG
از قابلیت های این تبلت می توان طراحی ساده و زیبا، وجود شیار سیم‌‍کارت و امکان برقراری تماس، وجود شیار microSD برای افزایش حافظه و قیمت مناسب از سوی برندی شناخته شده اشاره کرد.
ASUS Fonepad 7 FE170CG Dual SIM Tablet – A – 8GB با قیمت ۳۹۹ هزار تومانی
ایسوس در این محصول تمام تلاش خود را به کار گرفته تا همه چیز را در حالت بهینه حفظ کند. با محصولی روبرو هستیم که هم خوش ساخت است و هم قیمت خوبی دارد، هم تبلت است و هم خون تلفن‌های هوشمند در رگ‌هایش در جریان است. این تبلت به ۲ شیار سیمکارت مجهز است و همان‌طور که از نامش بر می‌آید قابلیت مکالمه تلفنی دارد. رابط کاربری Zen UI هم که جای خود را دارد.
ASUS Fonepad 7 FE170CG Dual SIM Tablet - A - 8GB
این تبلت به نمایشگری از نوع LED Backlight WSVGA با رزولوشن ۶۰۰ × ۱۰۲۴ مجهز است. این بدان معناست که تراکم پیکسلی نمایشگر تبلت مورد نظر ما حدود ۱۶۹ppi است. پردازشگر دو هسته ای Intel Atom Z2520 با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز، به عنوان مغز متفکر این تبلت عمل می‌کند.
از دیگر مشخصه های سخت افزاری این محصول می‌توان به ۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۱۵Wh اشاره کرد. خاطر نشان می کنیم که تا این لحظه فونپد ۷ مدل FE170CG در ۲ نسخه متفاوت به بازار راه پیدا کرده است.
Lenovo IdeaTab A3000 Dual SIM 3G Tablet – 16GB با قیمت ۳۵۹ هزار تومانی
A3000 به سبکی طراحی شده که با بسیاری از سلایق سازگار باشد و افراد مختلف، حداقل بخشی از ملاک‌های خود را در آن بیابند. علاوه بر این موضوع، لنووو از مواداولیه‌ی باکیفیتی در طراحی بدنه‌ی پلاستیکی این دستگاه استفاده کرده است. لوگوی این برند هم که به نوعی امضای Lenovo روی این محصول تلقی می‌شود، آن را از دسته‌ی گمنام‌های ارزان‌قیمت بازار متمایز کرده است.
بی‌شک نمایشگر A3000 بهترین نیست؛ اما با توجه به قیمت دستگاه، از کیفیت قابل‌قبولی برخوردار است و اگر زیاد نکته‌سنج نباشید، می‌توانید برای کاربری‌های عمومی روی آن حساب کنید.
Lenovo IdeaTab A3000
درباره‌ی توان سخت‌افزاری Lenovo A3000 باید گفت که پاسخ‌گوی کاربری‌های متوسط و نیمه‌حرفه‌ای خواهد بود و علاوه بر تمامی ویژگی‌های ارتباطی، امکان پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان را نباید فراموش کنیم. هر چند Lenovo به صورت پیش‌فرض، ویرایش ۴.۱ اندروید را روی این محصول به کار برده؛ اما امکان ارتقای آن به نسخه‌ی ۴.۲ هم در حال حاضر فراهم است. به طور کلی اگر به دنبال یک مدل میان‌رده و به دور از دردسر، برای کاربری‌های عمومی و نیمه‌حرفه‌ای خود هستید، Lenovo A3000 می‌تواند یکی از کاندیداهای خرید هوشمندانه در این سطح قیمت باشد.
ASUS ZenPad 7.0 Z370CG Tablet – 16GB با قیمت ۴۹۹ هزار تومانی
ازنظر بسیاری از کاربران، تبلت‌های شرکت ایسوس، دستگاه‌هایی ایده‌آل برای انجام کارهای روزمره نظیر مرورگری‌وب، چک‌کردن ایمیل‌ها و شبکه‌های اجتماعی به‌حساب می‌آیند. این شرکت تایوانی توانسته در طول چند سال اخیر با تولید چند تبلت باکیفیت و ارزان‌قیمت از خانواده‌های مموپد و فون‌پد به موفقیت‌های زیادی در بازار تبلت‌های میان‌رده برسد. ازاین‌رو می‌توان ایسوس را شرکتی متبحر و باتجربه در تولید تبلت‌های ارزان‌قیمت دانست.
ASUS ZenPad 7.0 Z370CG Tablet
جدیدترین موج تبلت‌های این شرکت تایوانی در سال ۲۰۱۵ شامل خانواده‌ی نوظهور زن‌پد می‌شود. خانواده زن‌پد دارای اعضای مختلف و با اندازه و مشخصات فنی گوناگونی است. مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل این خانواده، زن‌پد ۷ اینچی است که از مشخصات قابل‌قبولی برخوردار است. شرکت ایسوس در این تبلت، بیش از هر چیز دیگری بر فاکتورهای طراحی و قیمت تمرکز ویژه‌ای کرده است. از برجسته‌ترین مشخصات زن‌پد ۷ مدل Z370CG می‌توان به بدنه‌ی خوش‌ساخت، نمایشگر باکیفیت، بلندگوی DTS و امکان برقرار مکالمه اشاره کرد.
زن‌پد ۷ در زمینه‌ی طراحی و کیفیت ساخت از اکثر ۷ اینچی‌های میان‌رده برتر است و اگر به دنبال تبلتی خوش‌ساخت و خوش‌دست می‌گردید، قطعا این تبلت، یکی از گزینه‌های اصلی خرید شما خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا