فقط دو ماه تا به‌روزرسانی رایگان ویندوز ۱۰ باقیمانده است

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، با این وجود اگر شما از نسخه کنونی سیستم عامل ویندوز رضایت دارید و از اصرارهای مایکروسافت برای به‌روزرسانی به نسخه ویندوز ۱۰ خسته شده‌اید، بهتر است بدانید پس از تاریخ مذکور شرکت مایکروسافت دست از این کار می‌کشد و دیگر برای به‌روزرسانی به آخرین نسخه از سیستم عامل …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، با این وجود اگر شما از نسخه کنونی سیستم عامل ویندوز رضایت دارید و از اصرارهای مایکروسافت برای به‌روزرسانی به نسخه ویندوز ۱۰ خسته شده‌اید، بهتر است بدانید پس از تاریخ مذکور شرکت مایکروسافت دست از این کار می‌کشد و دیگر برای به‌روزرسانی به آخرین نسخه از سیستم عامل رایانه‌ای خود اصرار نمی‌کند.

این شرکت با ارسال بیانیه‌ای به مرکز خبری WinBeta توضیح داد: «جزییات این طرح هنوز نهایی نشده است، ولی تاریخ ۲۹ ژوئیه اپلیکیشن Get Windows ۱۰ که به‌رورسانی آسان به سیستم عامل ویندوز ۱۰ را برای کاربران فراهم می‌آورد غیرفعال خواهد شد و از تمام رایانه‌های شخصی در سراسر جهان حذف خواهد شد. با توجه به اینکه راه‌اندازی و فعال کردن اپلیکیشن Get Windows ۱۰ زمان زیادی برد، غیرفعال کردن آن هم زمان می‌برد».

با این توضیحات می‌توان گفت که مایکروسافت از پایان ماه ژوئیه به‌روزرسانی رایگان برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ را کنار می‌گذارد. قیمت ۱۱۹ دلاری برای به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ طرحی است که مایکروسافت تمایلی به اجرایی کردن آن نداشت. با این وجود اگر طرح به‌روزرسانی رایگان برای این سیستم عامل به اتمام نمی‌رسید، تمایل کاربران هم برای این اقدام افزایش نمیافت.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا