طراحی دستیار صوتی هوشمند ویو توسط خالق سیری

موبنا – به گزارش تک کرانچ، این نسخه که Viv نام دارد از توان خودآموزی بالاتر و قابلیت سازگار شدن و هماهنگی با برنامه ها و ابزار ثالث برخوردار است. Viv مانند سیری از توان درک درخواست های صوتی کاربران و گفتگو با آنها برخوردار است. اما گامی به پیش نهاده و از امکانات بیشتری …

موبنا – به گزارش تک کرانچ، این نسخه که Viv نام دارد از توان خودآموزی بالاتر و قابلیت سازگار شدن و هماهنگی با برنامه ها و ابزار ثالث برخوردار است.

Viv مانند سیری از توان درک درخواست های صوتی کاربران و گفتگو با آنها برخوردار است. اما گامی به پیش نهاده و از امکانات بیشتری برای شخصی سازی و درک خواسته های پیچیده تر برخوردار است. پلاتفورم Viv برای توسعه دهندگان افزودن خدمات بیشتر را به آن ممکن می کند.

Google Now، Cortana و Amazon Alexaسه رقیب سیری و Viv محسوب می شوند و باید دید کدامیک می توانند بیشتر توجه کاربران را به خود جلب کنند.

در کاربرد آزمایشی Viv، این دستیار صوتی هوشمند علاوه بر پاسخ به سوالات ساده ای در مورد وضعیت آب و هوا حتی توانست به این سوال پیچیده نیز پاسخ مناسبی دهد: آیا هوا بعد از ساعت ۵ بعدازظهر پس فردا در نزدیکی پل Golden Gate گرمتر از ۷۰ درجه فارنهایت خواهد بود؟

همچنین در نمایش آزمایشی این ابزار، Viv توانست دستور خرید گل را انجام دهد، هزینه این کار را پرداخت کند، برای تعطیلات اتاق هتل رزرو کند و از طریق برنامه اوبر برای شش نفر تاکسی بگیرد و آنها را به محل مورد نظر بفرستد. ارائه این خدمات از طریق یک برنامه همراه نیازمند سطح بالای هوش مصنوعی و سازگاری با طیف گسترده ای از برنامه ها و خدمات همراه دیگر است. هنوز مشخص نیست این خدمات عملا چه زمانی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا