نصب دوربین در مسجدالاقصی توسط رژیم اسراییل

موبنا – به گزارش فلسطین الیوم شیخ محمد حسین با صدور بیانیه ای ضمن محكوم كردن اقدام مسوولان رژیم صهیونیستی در نصب دوربین های مدار بسته در این منطقه از محوطه ضلع شمال غربی مسجد الحرام اعلام كرد: این اقدام تجاوزی آشكار به حریم قبله اول مسلمانان است و با هدف شناسایی و كنترل تردد …

موبنا – به گزارش فلسطین الیوم شیخ محمد حسین با صدور بیانیه ای ضمن محكوم كردن اقدام مسوولان رژیم صهیونیستی در نصب دوربین های مدار بسته در این منطقه از محوطه ضلع شمال غربی مسجد الحرام اعلام كرد: این اقدام تجاوزی آشكار به حریم قبله اول مسلمانان است و با هدف شناسایی و كنترل تردد كنندگان به این مسجد صورت می گیرد.

وی افزود: مسوولان رژیم صهیونیستی و شهرك نشینان به ایجاد كانال ها در زیر این مسجد اكتفا نكرده واكنون با این اقدام می خواهند تمام فعالیت هایی را كه در این مسجد صورت می گیرند را دقیقا زیر نظر و كنترل داشته باشند.

وی با بیان اینكه مسجد الاقصی متعلق به مسلمانان است ،‌ ادامه داد : هیچ غیرمسلمانی حق ندارد در امور مربوط به این مسجد دخالت كند.

شیخ حسین از سازمان ها ونهادهای داخلی و بین المللی خواست مانع اقدامات رژیم صهیونیستی در تحریف هویت تاریخی و مذهبی اماكن مقدس شهر و مسجد الاقصی و تلاش برای یهودی سازی و ویران كردن آن شوند.

وی همچنین از رهبران جهان اسلام و كشورهای عربی خواست به تعهدات خود درقبال حمایت ازمسجد الاقصی عمل كنند.

 منبع: ایرنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا