تاج: هیچ مقام دولتی از من حمایت نكرد

موبنا -‘مهدی تاج’ بامداد روز سه شنبه در برنامه تلویزیونی نود، شائبه حمایت افرادی منتسب از دولت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را از وی رد كرد و افزود: در طول ۸ سال گذشته مناسبات نزدیكی با هیات ها، باشگاه ها، مربیان و … داشتم اما حمایتی از افراد دولتی در انتخابات از من نشد. …

موبنا -‘مهدی تاج’ بامداد روز سه شنبه در برنامه تلویزیونی نود، شائبه حمایت افرادی منتسب از دولت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را از وی رد كرد و افزود: در طول ۸ سال گذشته مناسبات نزدیكی با هیات ها، باشگاه ها، مربیان و … داشتم اما حمایتی از افراد دولتی در انتخابات از من نشد.

وی در خصوص وضعیت كارلوس كی روش سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: هر فردی كه به ریاست فدراسیون فوتبال برگزیده می شد با ۳ تا ۴ چالش بحث تیم ملی و امكانات، پخش تلویزیونی و سربازان روبه رو بود كه این موضوع در اولویت برنامه هایم قرار دارد.

تاج با بیان این كه روز دوشنبه جلسه ای سه ساعته را با كی روش برگزار كرد، اظهار كرد: سرمربی تیم ملی ۱۱ مورد(حقوق و پاداش بازیكنان، كادر فنی، زمین تمرین و … ) را به هیات رییسه ارائه كرد.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال ادامه داد: قرار است در یك برنامه زمان بندی شده مشكلات تیم ملی را برطرف كرد.

وی با تاكید بر این نكته كه حفظ كی روش به سود تیم ملی فوتبال ایران است، افزود: روز چهارشنبه در جلسه دیگری با سرمربی تیم ملی برای ادامه همكاری ها به گفت وگو می پردازیم.

تاج درباره پیراهن های جدید تیم ملی فوتبال گفت: كل مفاد قرارداد اسپانسر پیراهن تیم ملی را مورد بازبینی قرار خواهم داد خوشبختانه بندی در این مفاد است كه اگر كیفیت لباس ها مرغوب نبود، می توان قرارداد را فسخ كرد.

وی در مورد انتخاب دبیركل فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ اظهار كرد: زمان نیاز دارم تا بعد از مشورت با اعضای هیات رئیسه، این افراد را انتخاب كنم.

رییس جدید فدراسیون فوتبال از اظهار نظر در مورد انتخاب عزیزی خادم به عنوان دبیركل این فدراسیون خوددداری كرد.

تاج برگزاری مطلوب مراسم اختتامیه لیگ برتر فوتبال، رفع مشكلات سربازان و تامین زمین چمن تیم ملی را از مهم ترین برنامه های آتی خود ظرف چند روز آینده اعلام كرد.

او بدهی فدراسیون فوتبال را ۱۳۱ میلیارد ریال اعلام كرد و گفت: فدراسیون مبالغی از فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) طلب دارد كه می تواند این بدهی را پوشش دهد.

 منبع: ایرنا

دکمه بازگشت به بالا