ماهی پر کار برای فریدون آسرایی

موبنا – فریدون آسرایی خواننده موسیقی در خصوص برنامه کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف گفت: در حال حاضر بیشترین وقت و تمرکز خود را برای اجرای کنسرت هایم در شهرهای مختلف ایران گذاشته‌ام. به عنوان نمونه به ترتیب در تاریخ‌های ۳۰،۲۴،۲۳،۲۰،۱۹ اردیبهشت ماه در شهرهای قائنات (خراسان جنوبی)، بیرجند، بم، سیرجان و سقز کنسرت خواهیم …

موبنا – فریدون آسرایی خواننده موسیقی در خصوص برنامه کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف گفت: در حال حاضر بیشترین وقت و تمرکز خود را برای اجرای کنسرت هایم در شهرهای مختلف ایران گذاشته‌ام. به عنوان نمونه به ترتیب در تاریخ‌های ۳۰،۲۴،۲۳،۲۰،۱۹ اردیبهشت ماه در شهرهای قائنات (خراسان جنوبی)، بیرجند، بم، سیرجان و سقز کنسرت خواهیم داشت. همچنین در خرداد ماه نیز در تاریخ ۲ و ۷ خرداد ماه در شهرهای رامسر و تهران دیگر کنسرت های ما خواهد بود.

وی در ادامه با بیان توصیه‌ای به علاقمندان عرصه موسیقی بیان کرد: خواننده شدن، معروف شدن و مشهور شدن اتفاقی است که برای تعداد انگشت شماری می‌افتد و با توجه به اینکه این حرفه کار بسیار سختی است به نسل جدید پیشنهاد می‌کنم برای عشق و علاقه شخصی هنر را ادامه دهند و در این راه هدف خود را مشهور شدن و پولدارشدن قرار ندهند.

آسرایی در پایان صحبت‌هایش در پی درگذشت شاهرخ پورمیامین نوازنده گیتار الکتریک،درباره ویژگی این نوازنده گفت: یکی از ماندگارترین اجراهای سولوی گیتار الکتریک ما در تاریخ موسیقی، اجرای سولوی آهنگ «خوشگل عاشق» است که توسط مرحوم شاهرخ پور میامین نواخته شده است.

فریدون آسرایی هنرمند محبوب و خوش ذوق، فعالیت خود را به صورت حرفه ای در کشور کانادا در سال ۱۹۸۸ آغاز کرده و نام اولین آلبوم وی آلبوم «اولین سلام» است که در کشور کانادا تهیه و توزیع شده است؛ البته ناگفته نماند که اولین آلبومی که از وی در ایران منتشر شده است آلبوم «غریبه» است.

نوشته های مشابه
 منبع: فرارو

دکمه بازگشت به بالا