یورش ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه غربی اردن

موبنا – به گزارش خبرگزاری دولتی فلسطین «وفا»، ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به منطقه بیت لحم در کرانه غربی رود اردن ، منطقه « بیت فجار» را به روی ساکنانش بست. بر اساس این گزارش شاهدان فلسطینی گفتند یگان هایی از ارتش صهیونیستی امروز وارد «بیت فجار» در جنوب بیت لحم شدند و با …

موبنا – به گزارش خبرگزاری دولتی فلسطین «وفا»، ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به منطقه بیت لحم در کرانه غربی رود اردن ، منطقه « بیت فجار» را به روی ساکنانش بست.

بر اساس این گزارش شاهدان فلسطینی گفتند یگان هایی از ارتش صهیونیستی امروز وارد «بیت فجار» در جنوب بیت لحم شدند و با قراردادن موانع بتنی در ورودیهای چند روستای این منطقه ،‌ورودیهای غربی منطقه بیت فجار را به طور کامل مسدود کردند .

اشغالگران صهیونیست با استقرار در ورودی های بیت فجار از رفت و آمد فلسطینیان جلوگیری کردند .
نظامیان صهیونیست پیش از این به شهرک الخضر و بیت فجار یورش بردند و به بازرسی گسترده خانه به خانه فلسطینیان اقدام کردند. آنها ۶ فلسطینی را در شهرک الخضر و یک فلسطینی دیگر را در بیت فجار بازداشت و به مراکز امنیتی منتقل کردند .

یک منبع امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین نیز گفت: نظامیان اشغالگر اسراییلی همچنین با یورش به روستاهای «تقوع شرقی و «مراح رباح» و منطقه «بئرعونه» در شهر بیت جالا ، اقدام به نصب موانع نظامی در این مناطق کردند و مانع رفت و آمد فلسطینیان ساکن این مناطق شدند .

 منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دکمه بازگشت به بالا