رحمتی سکوت را شکست: عصبانیتم مقابل تراکتورسازی بی دلیل نبود

موبنا – کاپیتان تیم استقلال گفت: به این هجمه ها عادت کرده ام و مشکلی با آن ندارم. سیدمهدی رحمتی سرانجام سکوت را شکست و درباره اتفاقات ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: بعد از سال ها حضور در عرصه فوتبال و دیدن بالا و پایین این رشته ورزشی و کسب تجربیات زیاد و مختلف، شیرین …

موبنا – کاپیتان تیم استقلال گفت: به این هجمه ها عادت کرده ام و مشکلی با آن ندارم.

سیدمهدی رحمتی سرانجام سکوت را شکست و درباره اتفاقات ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: بعد از سال ها حضور در عرصه فوتبال و دیدن بالا و پایین این رشته ورزشی و کسب تجربیات زیاد و مختلف، شیرین و تلخ. به این هجمه ها عادت کرده ام. یک انسان باتجربه می داند روزهای زندگی همواره در نوسان هستند و خاطرات شیرین و تلخ را رقم می زنند.بنده به عنوان بازیکن تیم استقلال هرآنچه که از توانم برآمده برای تیم عزیز و محبوبم انجام داده ام و بعد از این هم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

وی در ادامه افزود: تلاش تک تک اعضای تیم استقلال برای عملکردی بهتر ادامه دارد و شخصا از همه هواداران شریف و گرانقدر تیم استقلال بابت حمایت هایشان در طول مسابقاتی که داشته ایم تشکر می کنم.شخصا از آنها بابت هر ناکامی که حاصل شده معذرت می خواهم.

رحمتی در پایان گفت: قصد نداشتم تا پایان کارمان در این فصل فوتبالی صحبتی کنم. اما برای روشن شدن ذهن اهالی فوتبال و خواست هواداران محترم تیم عزیزم بالاجبار باید به صورت مختصر درباره یکسری مسایل و واقعیت ها صحبت کنم که این کار را به آینده نزدیک موکول کرده ام.جامعه فوتبال بداند عصبانیت من در بازی با تراکتور بی دلیل نبود و حتما اتفاقاتی رخ داد که به آن صورت از کوره در رفتم.

نوشته های مشابه
 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا