تصادف پژو ۲۰۶ با منزل مسکونی در تهران + تصاویر

موبنا – در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد سه دستگاه خودروی سواری با یکدیگر و دیوار یک ساختمان ۴ طبقه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۸:۴۲ امروز آتش نشانان ایستگاه های ۸ و ۱۱۲ را به محل حادثه در خیابان آزادی بلوار شهید اکبری اعزام کرد. عباس شقاقی فرمانده ایستگاه …

موبنا – در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد سه دستگاه خودروی سواری با یکدیگر و دیوار یک ساختمان ۴ طبقه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۸:۴۲ امروز آتش نشانان ایستگاه های ۸ و ۱۱۲ را به محل حادثه در خیابان آزادی بلوار شهید اکبری اعزام کرد.

تصادف پژو 206 با منزل مسکونی در تهران

عباس شقاقی فرمانده ایستگاه ۸ آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این باره اظهار داشت: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو۲۰۶ صندوقدار با یک دستگاه خودروی سواری پراید برخورد کرده و شدت آن به حدی بود که از مسیر اصلی منحرف شده و با یک دستگاه خودروی سمند پارک شده در مقابل یک ساختمان ۴ طبقه برخورد کرده بود.

تصادف پژو 206 با منزل مسکونی در تهران1

وی ادامه داد: خودروی سواری سمند نیز در این حادثه با دیوار طبقه همکف به شدت زیادی برخورد کرده بود که باعث تخریب بخشی از دیوار موتورخانه ساختمان شده بود.

تصادف پژو 206 با منزل مسکونی در تهران2

فرمانده آتش نشانان افزود: در این حادثه اهالی ساختمان به شدت دچار دلهره و شوک ناشی از این حادثه شده بودند که آتش نشانان بی درنگ با کشیدن نوار هشدار دهنده محل را ایمن سازی کردند و خودروها را به مکان منتقل کردند.

تصادف پژو 206 با منزل مسکونی در تهران3

وی تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه صدمه جانی در بر نداشت ولی خودروهای سواری دچار خسارت مالی فراوان شدند که آتش نشانان پس از بررسی های لازم و اطمینان از رفع هر گونه خطر برای شهروندان، محل را تحویل عوامل راهور داده و به ماموریت خود پایان دادند.

 منبع:اتاق خبر ۲۴  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا