دانلود بازی استراتژی آنلاین پادشاهان موبایل اندروید – Lords Mobile 1.17 +دیتا

Lords Mobile – پادشاهان موبایل بازی جدید و فوق العاده زیبای استراتژی و نقش آفرینی از استودیوی مطرح IGG برای دستگاه های اندرویدی است که بازی های معروف و محبوبی چون CASTLE CLASH را در کارنامه خود دارد و از یک استودیوی معروف می باشد! در این بازی همانند دیگر بازی های استراتژیکی اندروید باید …

Lords Mobile – پادشاهان موبایل بازی جدید و فوق العاده زیبای استراتژی و نقش آفرینی از استودیوی مطرح IGG برای دستگاه های اندرویدی است که بازی های معروف و محبوبی چون CASTLE CLASH را در کارنامه خود دارد و از یک استودیوی معروف می باشد! در این بازی همانند دیگر بازی های استراتژیکی اندروید باید در دنیایی پر از هرج و مرج، امپراطوری اختصاصی خودتان را تشکیل دهید و با جمع آوری قهرمانانی عجیب و غریب نبروی نظامی خود را بسازید و برای به غارت بردن منابع دیگر کاربران سراسر جهان آماده شوید! گرافیک اچ دی بازی، صداگذاری بسیار زیبا، طراحی عالی و کم نظیر انیمیشن ها، به کار بردن پل ها و تجهیزاتی حرفه ای و نو ظهور در بازی و دیگر موارد همگی باعث شده است تا این بازی با استقبال عالی روبرو شود و امتیاز عالی ۴.۶ از ۵.۰ را تا به این لحظه از ان خودش نماید که این امتیاز توسط پنج میلیون کاربری که بازی را دریافت کرده اند به دست امده و اتفاقی نیست! اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیکی اندرویدی هستید و دوست دارید یکی از جدیدترین و زیباترین بازی استراتژیک اندروید را تجربه کنید ما به شما بازی جدید کمپانی IGG را پیشنهاد می دهیم که مطمئنا نظر شما را جلب خواهد نمود و از دانلودش پشیمان نخواهید شد!

Lords Mobile


برخی از ویژگی های بازی استراتژیک آنلاین Lords Mobile اندروید:
بازی به صورت آنلاین و Real-time با کاربران سراسر جهان
مبارزه در جنگ های PVP با میلیون ها نفر از بازیکنان سراسر جهان
جاسوسی در زمین کاربران برای برنامه ریزی و حمله ای بی نقص!
شرکت در نبردهای حماسی فوق العاده و سه بعدی !
انواع تجهیزات مختلف، ساختمان ها و … برای ساخت و ارتقا
امکان ایجاد اتحاد اختصاصی و دعوت از دوستان خود برای همکاری
پشتیبانی از همه تبلت ها و گوشی های اندرویدی مختلف

بازی Lords Mobile همانطور که چندین بار گفته شده انلاین است و برای بازی کردن همیشه به اینترنت نیاز دارد. بر خلاف بازی های استراتژیک انلاین که حجمی کمتر از ۱۰۰ مگابایت دارند بازی Lords Mobile با دارا بودن حجمی بالاتر از ۲۵۰ مگابایت آمده است تا تجربه ای متفاوت از بازی های استراتژیک را برایتان به ارمغان اورده و یکی از گرافیکی ترین بازی های استراتژیک را تجربه نمایید. موبنا جدیدترین نسخه این بازی را برای اولین بار در ایران همزمان با انتشار به همراه دیتا در اختیارتان قرار می دهد!

تغییرات نسخه ی v1.17 :
* اضافه شدن ویژگی جدید : Wonder Clash
* اضافه شدن : Option to auto-expand the queue
* بهینه سازی های مختلف و رفع اشکالات بازی.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Lords Mobile Android :
– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.igg.android.lordsmobile را در مسیر Android/obb کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.

دانلود بازی Lords Mobile
دانلود دیتای بازی Lords Mobile

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا