تصاویر منتشر نشده از زندگی رهبر داعش

موبنا – اخیرا گروهی از گزارشگران آلمانی موفق به جمع‌آوری مدارکی جدید و تا کنون منتشرنشده از زندگی وی شده‌اند. یک کپی از نخستین کارت شناسایی متعلق به ابوبکر البغدادی؛ کارتی مورخ ۱۹۸۰ با عکسی از کودکی خطرناک‌ترین تروریست جهان. طبق مدارک به دست آمده، رهبر داعش اول ژوئیه ۱۹۷۱ در شهر سامره (عراق) به دنیا …

موبنا – اخیرا گروهی از گزارشگران آلمانی موفق به جمع‌آوری مدارکی جدید و تا کنون منتشرنشده از زندگی وی شده‌اند.

تصاویر منتشر نشده از زندگی رهبر داعش

یک کپی از نخستین کارت شناسایی متعلق به ابوبکر البغدادی؛ کارتی مورخ ۱۹۸۰ با عکسی از کودکی خطرناک‌ترین تروریست جهان. طبق مدارک به دست آمده، رهبر داعش اول ژوئیه ۱۹۷۱ در شهر سامره (عراق) به دنیا آمده و نام اصلی او ابراهیم عواد ابراهیم البدری است. به گفته همسایگان، بغدادی پسر سوم از مجموع چهار پسر خانواده‌ای کشاورز و بی سر و صدا بوده است.

تصاویر منتشر نشده از زندگی رهبر داعش

مدرک تحصیلی متعلق به ابوبکر البغدادی. وی در اغلب دروس از جمله «اخلاق و انضباط» نمره خوبی کسب کرده بوده است. به نظر می‌رسد که او تنها در درس زبان انگلیسی ضعیف بوده است. طبق نمره درج شده در این کارنامه، او از مجموع ۶۰۰ نمره، موفق به کسب نمره ۴۸۱ شده است.

تصاویر منتشر نشده از زندگی رهبر داعش

تصویری از مدرکی مربوط به تابعیت عراقی ابوبکر البغدادی با شماره ۱۱۳۶ مورخ سال ۱۹۸۷ همراه با عکسی از دوران نوجوانی وی. در آن زمان ابوبکر بغدادی ۱۶ سال داشته و در دبیرستانی پسرانه در شهر سامره با نام اصلی‌اش، ابراهیم عواد ابراهیم البدری مشغول به تحصیل بوده است.

تصاویر منتشر نشده از زندگی رهبر داعش

به گفته یکی از همبازی‌های ابوبکر البغدادی، او همواره علاقه داشته نقش رهبر را بر عهده بگیرد. بغدادی به کودکان قرآن درس می‌داده است. خانه پدری‌اش در شهر سامره مدت‌هاست که به اقامتگاهی برای پناهجویانی تبدیل شده که برای فرار از دست نیروهای داعش، آواره شده‌اند. به گفته همسایگان، اعضای خانواده بغدادی یا گریخته‌اند یا در زندان هستند.

تصاویر منتشر نشده از زندگی رهبر داعش

ابوبکر البغدادی به دلیل مشکلات جسمی از خدمت در ارتش معاف شد. برگه معاینه پزشکی او در دوران دانشجویی‌اش نشان می‌دهد که نزدیک‌بین است.

تصاویر منتشر نشده از زندگی رهبر داعش

عکسی از ابوبکر البغدادی متعلق به سال ۲۰۰۲. پس از حمله آمریکا به عراق (مارس ۲۰۰۳) بغدادی در فوریه ۲۰۰۴ به دلایلی که تا امروز مشخص نشده، دستگیر و ۱۰ ماه در اردوگاه «بوکا» در جنوب عراق نگهداری می‌شود.

تصاویر منتشر نشده از زندگی رهبر داعش

دولت آمریکا برای هر گونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری ابوبکر البغدادی شود، ۱۰ میلیون دلار جایزه تعیین کرده است. بنا به گزارش گاردین، بغدادی دو ماه پیش به علت آسیب‌ دیدگی شدید ستون فقرات از سوی دو پزشک در موصل مورد معاینه و معالجه قرار گرفته است. وی ظاهرا در ۱۸ ماه مارس ۲۰۱۵ پس از حمله هوایی آمریکا به شدت مصدوم شده است. وزارت دفاع آمریکا این حمله هوایی را تایید، اما درباره مصدومیت بغدادی سکوت کرده است.

تصاویر منتشر نشده از زندگی رهبر داعش

ابوبکر البغدادی کمتر در انظار عمومی ظاهر می‌شود و تنها عکس جدید موجود از او مربوط به حضورش در «مسجد نوری» در موصل است. پس از انتشار ویدئویی منتسب به ابوبکر بغدادی در اینترنت، نشریه بریتانیایی «تلگراف» درباره ساعت پرزرق و برقی که او هنگام سخنرانی در یکی از مساجد موصل بر دست داشت، نوشت، این ساعت مچی نقره‌ای رنگ با صفحه مشکی می‌تواند یکی از مدل‌های گرانب های «رولکس» باشد.

تصاویر منتشر نشده از زندگی رهبر داعش

گروه تروریستی داعش از سال ۲۰۱۳ وارد جنگ داخلی سوریه شد. این گروه از سوی سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری متهم به نسل کشی و جنایت علیه بشریت است.

 منبع: جام جم آنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا