مسدودکننده‌های تبلیغات با مرورگر تازه مایکروسافت سازگار شدند

موبنا – به گزارش انگجت، AdBlock و AdBlock Plus دو افزونه محبوب در میان افرادی هستند که تمایلی به مشاهده تبلیغات مختلف در حین وبگردی ندارند. این افزونه ها با مرورگرهایی همچون کروم و فایرفاکس سازگار هستند و حالا استفاده از آنها در Edge هم ممکن شده است. امکانات این دو افزونه در Edge تفاوتی …

موبنا – به گزارش انگجت، AdBlock و AdBlock Plus دو افزونه محبوب در میان افرادی هستند که تمایلی به مشاهده تبلیغات مختلف در حین وبگردی ندارند. این افزونه ها با مرورگرهایی همچون کروم و فایرفاکس سازگار هستند و حالا استفاده از آنها در Edge هم ممکن شده است.

امکانات این دو افزونه در Edge تفاوتی با امکانات آن در کروم و فایرفاکس ندارد و کاربران می توانند تبلیغات گوناگون را در سطوح مختلف بلوکه کنند. البته مدتی است تعدادی از سایت ها به جنگ این افزونه ها امده اند و از نمایش محتوای خود برای کاربران استفاده کننده از افزونه های یاد شده خودداری می کنند.

مایکروسافت بعد از نزول تدریجی جایگاه و اهمیت مرورگر IE خود و ناتوانی در افزایش سهم آن از بازار مرورگرها مرورگر Edge را عرضه کرد. اما با عرضه مرورگرهای فایرفاکس و کروم نتوانست موفقیت های خود در دهه گذشته را تکرار کند.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا