عرضه فلش مموری‌های جدید اپیسر

فلش مموری دو سر AH179 دارای دو اینترفیس MicroUSB(OTG) و USB3.1 نسل‌اول از نوع TypeA با سرعت ۵گیگابیت‌بر‌ثانیه می‌باشد که سازگار با USB2.0 است. از دیگر ویژگی‌های این فلش‌مموری می‌توان به درب آن با قابلیت چرخش ۳۶۰درجه‌ای و اتصال به تلفن همراه or above)1.4Android) جهت نقل‌و‌انتقال فایل اشاره کرد. فلش مموری‌AH179 با وزن۵.۳گرم در ظرفیت‌های۶۴،۳۲،۱۶گیگابایت …

فلش مموری دو سر AH179 دارای دو اینترفیس MicroUSB(OTG) و USB3.1 نسل‌اول از نوع TypeA با سرعت ۵گیگابیت‌بر‌ثانیه می‌باشد که سازگار با USB2.0 است.
از دیگر ویژگی‌های این فلش‌مموری می‌توان به درب آن با قابلیت چرخش ۳۶۰درجه‌ای و اتصال به تلفن همراه or above)1.4Android) جهت نقل‌و‌انتقال فایل اشاره کرد.
فلش مموری‌AH179 با وزن۵.۳گرم در ظرفیت‌های۶۴،۳۲،۱۶گیگابایت به رنگ آبی عرضه می‌شود و از سیستم‌عامل‌های۱۰/۱.۸/۸/۷/windows xp، .x or above6.2Linux، or above 4.10Mac OS پشتیبانی می‌کند.
AH356_Banner_984x304
همچنین کاربر با استفاده از نرم افزار انحصاری FileBridge اپیسر قادر به مدیریت فایل‌ها بر روی تلفنهمراه، کپی و به اشتراک‌گذاری است.
فلش مموری AH356 طراحی ساده و جمع‌وجور دارد که الهام‌گرفته از قطار پرسرعتی است که همانند گلوله‌ای مقاومت هوا را در هم می‌شکند.
اینترفیس آن USB3.1 نسل اول با پهنای باند ۵گیگابیت‌بر‌ثانیه است که سرعت خواندن/ نوشتن قابل توجهی را ارائه‌کرده و سازگار با USB2.0 است.این محصول بدون درب با طراحی کشویی خود مانع آسیب دیدن پورت USB می‌شود.
فلش‌موری‌AH356‌‌ با‌ وزن ۵.۸گرم در ظرفیت‌های‌۸،۱۶،۳۲،۶۴گیگابایت به رنگی مشکی عرضه ‌‌می‌شود و از سیستم‌عامل‌های‌۱۰/۱.۸/۸/۷/windows xp، or above6.2 Linux Kernel و or above4.10 Mac OSپشتیبانی می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا