نرم افزار موبایلی «پات» روی صفحه اول کافه بازارقرارگرفت

موبنا – این نرم افزار که با هدف سرعت بخشیدن به امور پرداخت الکترونیک راه اندازی شده است، شامل سرویس هایی ازجمله payput (کیف پول)، پرداخت قبوض، سرویس خرید، شارژتلفن همراه، باشگاه مشتریان وطرح های حمایتی ونیکوکاری ومجموعه های تخفیف است. این گزارش می افزاید: اپلیکیشن پات ایران کیش دسترسی راحت به تمامی ویژگی های …

موبنا – این نرم افزار که با هدف سرعت بخشیدن به امور پرداخت الکترونیک راه اندازی شده است، شامل سرویس هایی ازجمله payput (کیف پول)، پرداخت قبوض، سرویس خرید، شارژتلفن همراه، باشگاه مشتریان وطرح های حمایتی ونیکوکاری ومجموعه های تخفیف است.
این گزارش می افزاید: اپلیکیشن پات ایران کیش دسترسی راحت به تمامی ویژگی های کد ussd را ازطریق نرم افزارموبایلی نیزفراهم کرده است. نرم افزار موبایل پات محصول جدید شرکت ایران کیش در حوزه صنعت پرداخت است و payput (کیف پول) که یکی از قابلیت های این اپلیکیشن محسوب می شود به راحتی امکان پرداخت با استفاده از رمز وبدون رمز را به شما خواهد.
گفتنی است؛ از این طریق شما می توانید پرداخت های موردنظر خودتان را به واسطه کارت های بانکی نیز پرداخت کنید.این نرم افزار را ازهم اکنون می توانید ازطریق کافه بازار دانلود و استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا