آخرین اخبار مُد و زیبایی با پرتال بنیتا

موبنا – بنیتا در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده و هدف آن فراهم آوردن مقالات با کیفیت به زبان فارسی و تبدیل شدن به وبسایت مرجع در زمینه مسائل روزمره ی بانوان است. ما را در www.benita.ir دنبال کنید. بنیتا برای بانوان مجله ی آنلاینی را فراهم آورده تا بتوانند تمام اطلاعاتی که روزانه به آن …

موبنا – بنیتا در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده و هدف آن فراهم آوردن مقالات با کیفیت به زبان فارسی و تبدیل شدن به وبسایت مرجع در زمینه مسائل روزمره ی بانوان است. ما را در www.benita.ir دنبال کنید.
بنیتا برای بانوان مجله ی آنلاینی را فراهم آورده تا بتوانند تمام اطلاعاتی که روزانه به آن احتیاج پیدا می کنند را به سادگی پیدا کنند. این مجله آنلاین، از اطلاعات مفید در بخش های مُد، زیبایی و زندگی برای بانوان گرفته تا آخرین خبرها و گزارشات دنیای مُد و هنرمندان را برای مخاطبان خود فراهم می آورد. یکی از بارزترین وجوه تمایز بنیتا این است که ضمن رعایت قانون کپی رایت، از بالاترین استانداردها برای متن و عکس های مقالات استفاده می کند.
در این بخش کاربران می توانند نگرانی ها و مشکلات خود را به سادگی با مشاوران کارآزموده ی بنیتا درمیان بگذارند. همچنین آن ها می توانند با افرادی از گروه سنی مشابه خود آشنا شده و داستان های روزمره ی خود را با آن ها مطرح کنند.
نظرسنجی های بنیتا، فضای دوستانه ای را برای کاربران فراهم آورده به طوری که می توانند با نقطه نظرهای گوناگون آشنا شوند. همچنین آن ها می توانند مسائلی را که در مورد آن نمی توانند به راحتی تصمیم گیری کنند را به صورت نظرسنجی در بخش مجلات یا بخش انجمن مطرح کرده و با دیدن تعداد نظرات بهترین گزینه را انتخاب کنند.
بنیتا برای کاربران خود ارزش زیادی قائل است و همواره به دنبال یافتن راهی است که بتواند با جایزه ها و سورپرایزهای کوچک، به زندگی روزمره ی کاربران خود رنگی ببخشد. از رویدادهایی به همراه جوایز متنوع گرفته تا مسابقه های جذاب، بنیتا برای مخاطبان خود برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است.
این صفحه را به لیست محبوبیت های خود اضافه کنید تا با ما به روز باشید و برنده خوش شانس ما شوید!
در این برنامه هر روز به ده نفر از کاربرانی که در آن روز به عضویت وبسایت در آمده اند، به قید قرعه یک بسته مخصوص مراقبت از پوست اهدا می کند. این جشنواره از ۱۵ اردیبهشت شروع شده و تا ۱۱ خردادماه ادامه دارد.
این برنامه برای مخاطبانی که پیوسته بنیتا را دنبال می کنند ترتیب داده شده است. به ۳۰ نفر از کاربرانی که ۵ روز به صورت پیوسته به وبسایت سر بزنند پک لوازم آرایشی به ارزش۵۰ دلار و به ۵ نفر از کاربرانی که ۱۴روز به صورت پیوسته وبسایت را چک کنند پک لوازم آرایشی به ارزش۱۰۰ دلار اهدا خواهد شد. کاربران بنیتا از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۱ خردادماه فرصت دارند تا وفاداری خود را به بنیتا ثابت کنند.
در این رویداد، کاربران با فرستادن لینک دعوت به وبسایت به دوستان خود می توانند امتیاز بیشتری کسب کنند و با بالا رفتن امتیاز، سطح دسترسی آن ها به وبسایت افزایش یافته و حتی می توانند از جوایز مخصوص بنیتا بهره مند شوند. این برنامه از ۱۵ اردیبهشت شروع شده و کماکان در جریان است.
مخاطبان خوش ذوق بنیتا تا تاریخ ۲۸ اردیبهشت فرصت دارند تا اشعار سروده ی خود را برای بنیتا ارسال کرده و برنده ی جایزه ی یک میلیون تومانی جشنواره شعر بنیتا باشند.
دانشجویان علاقمند به شناخته شدن به عنوان نویسنده افتخاری بنیتا، می توانند مقالات مربوطه خود را تا تاریخ ۵ خرداد برای تیم تحریریه بنیتا ارسال کرده و در این رقابت شرکت کنند. به مقاله ی برتر در هر بخش یک دستگاه iphone6 اهدا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا