ASP.NET مایکروسافت به‌روز شد

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، مایکروسافت تصمیم گرفته است برای این برند خود یک به‌روزرسانی مختصر انجام دهد. سیستم ASP.NET پلتفرم چندگانه مایکروسافت و چارچوب کاری مخصوص توسعه سرورها مبتنی بر وب حسوب می‌شود. سیستم ASP.NET Core ۱.۰ یک فناوری جدید است که پیش‌تر با نام ASP.NET ۵ شناخته می‌شد. همچنین،‌سیستم .NET Core ۱.۰ …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، مایکروسافت تصمیم گرفته است برای این برند خود یک به‌روزرسانی مختصر انجام دهد. سیستم ASP.NET پلتفرم چندگانه مایکروسافت و چارچوب کاری مخصوص توسعه سرورها مبتنی بر وب حسوب می‌شود. سیستم ASP.NET Core ۱.۰ یک فناوری جدید است که پیش‌تر با نام ASP.NET ۵ شناخته می‌شد.

همچنین،‌سیستم .NET Core ۱.۰ نیز همان پلتفرمی است که مایکروسافت پیش‌تر با نام .NET Core ۵ معرفی می‌کرد و تا اوایل سال جاری میلادی هم پلتفرم مذکور را با همین نام در اختیار کاربران سازمانی قرار می‌داد.

آخرین اهداف مایکروسافت در این به‌روزرسانی به قرار زیر اعلام شده است:

– قابلیت‌های زمان اجرا و کتابخانه در سیستم‌های .NET Core و ASP.NET Core ۱.۰ RC۲ از اواسط ماه می عرضه می شوند. ابزارهای مربوط به این سیستم‌ها در نسخه Preview ۱ نیز در همین ویرایش به دست کاربران سازمانی می‌رسند.

– قابلیت‌های زمان اجرا و کتابخانه در سیستم‌های .NET Core و ASP.NET Core ۱.۰ RTM در اواخر ماه ژوئن عرضه می‌شوند. ابزارهای مربوط به این سیستم در نسخه Preview ۲ در همین ویرایش به دست کاربران سازمانی می‌رسند.

مدیران مایکروسافت اعلام کردند قابلیت‌های زمان اجرا/کتابخانه RC۲ بین نسخه‌های RC۲ و RTM تفاوت قابل ملاحظه‌ای را شامل نمی‌شوند.

 منبع: همکاران سیستم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا