با این اپلیکیشن رایگان ورزش کنید و جایزه نقدی بگیرید

یک اپلیکیشن رایگان در بریتانیا ارایه شده است که Sweatcoin نام دارد و کاربرانی که دستورات آن را دنبال کنند و بتوانند به تناسب اندام برسند، می‌توانند از آن جوایز دیجیتالی دریافت کنند.

موبنا، میثم لطفی – جایزه پولی این اپلیکیشن موبایلی SweatCoins نامگذاری شده است و کاربران به کمک اپلیکیشن مربوطه می‌توانند میزان حرکات بدنی و موقعیت جغرافیایی خود برای فعالیت‌های بدنی را محاسبه کنند. هرچه میزان فعالیت‌های بدنی افزایش یابد، جوایز ارایه شده از سوی این ابزار موبایلی بیشتر می‌شود.

کاربران در مرحله کنونی می‌توانند پس از آنکه امتیاز دیجیتالی خود را به حد قابل قبول رساندند، جوایز واقعی خود را انتخاب کنند. این جوایز در زمینه محصولات مختلف، کوپن‌های تخفیف، دستگاه‌های الکترونیکی و … ارایه شده است.

Sweatcoin apps (2)

از جمله جوایزی که برای این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است می‌توان به لباس هوشمند Kymira مجهز به سیستم مادون قرمز، کفش پیاده‌روی هوشمند Vivobarefoot و سیستم‌های تناسب اندام Wonderush اشاره کرد.

توسعه‌دهندگان این ابزار موبایلی در تلاشند با جوایز نقدی و غیرنقدی خود کاربران موبایلی را تشویق کنند فعالیت بدنی بیشتری انجام دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا