فقط یک ماه برای خرید ساعت هوشمند HTC صبر کنید

موبنا، میثم لطفی – ساعت مچی هوشمند HTC به گونه‌ای ساخته شده است که به گفته مدیرعامل این شرکت تایوانی می‌تواند توجه همه کاربران و کارشناسان جهانی را به خود جلب کند. نخستین بار فوریه امسال بود که اخباری در مورد این فناوری پوشیدنی منتشر شد و سپس در ماه آپریل خبرهای تکمیلی به گوش …

موبنا، میثم لطفی – ساعت مچی هوشمند HTC به گونه‌ای ساخته شده است که به گفته مدیرعامل این شرکت تایوانی می‌تواند توجه همه کاربران و کارشناسان جهانی را به خود جلب کند.

نخستین بار فوریه امسال بود که اخباری در مورد این فناوری پوشیدنی منتشر شد و سپس در ماه آپریل خبرهای تکمیلی به گوش رسید و البته در این مدت هیچ خبر رسمی در این زمینه ارایه نشد.

htc smartwatch  (2)

به گفته «ایوان بلاس» نویسنده حساب کاربری معروف @evleaks  در توئیتر، این ساعت مچی هشمند بین روزهای ۶ تا ۱۲ ژوئن عرضه می‌شود و به عبارت دیگر این یک هفته زمان رونمایی از نخستین فناوری پوشیدنی HTC است.

هنوز هیچ خبری در مورد قیمت این محصول منتشر نشده است و در مورد مشخصات فنی آن هم چیز زیادی نمی‌دانیم. تنها خبر منتشر شده این است که نمایشگر لمسی این ساعت هوشمند می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل به نمایش بگذارد و روی آن سیستم عامل Android Wear نصب شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا