«ژنرال» قلعه آبی را فرو ریخت

موبنا – تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی رفت. این بازی در پایان با نتیجه ۳-۲ به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. استقلال در روزی که فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی حضور داشت، از صدر جدول به رتبه سوم سقوط …

موبنا – تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی رفت. این بازی در پایان با نتیجه ۳-۲ به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. استقلال در روزی که فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی حضور داشت، از صدر جدول به رتبه سوم سقوط کرد.

نیمه اول

دقیقه ۵: ارسال خسرو حیدری از روی ضربه ایستگاهی به داخل محوطه جریمه با ضربه سر ناقص امین حاج‌محمدیی و پروپییچ همراه شد و در اختیار محمدرضا اخباری قرار گرفت.

دقیقه ۸: مهدی رحمتی به دلیل اعتراض و تحریک هواداران با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۱۱: فرزاد حاتمی در میانه زمین تکل خشنی روی پای اسماعیلی رفت که حسین زرگر بلافاصله به او کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۱۴ (گل): سانتر خسرو حیدری از روی نقطه کرنر در محوطه شش‌قدم به امین حاج‌محمدی رسید و این بازیکن با یک ضربه کف پا توپ را وارد دروازه کرد. توپ پس از برخورد به زمین از روی سر دروازه‌بان تراکتورسازی به گل اول استقلال تبدیل شد.

دقیقه ۱۸: ضربه ایستگاهی بختیار رحمانی از پشت محوطه جریمه به راحتی در اختیار مهدی رحمتی قرار گرفت.

دقیقه ۲۱ (گل): اشتباه مهدی رحمتی در دفع توپ و برخورد او با مدافع خودی باعث شد فرزاد حاتمی خود را برای ضربه زدن به توپ پرتاب کند. تلاش او سبب شد توپ به تیرک عمودی برخورد کند. در ادامه ضربه آگوستو سزار پس از برخورد به سر حاج‌محمدی وارد دروازه شد. البته رحمتی تلاش کرد توپ را از روی خط برگرداند که زرگر رأی به باز شدن دروازه داد.

دقیقه ۲۶: شوت زمینی فرزاد حاتمی از سمت راست محوطه جریمه در دستان رحمتی جای گرفت.

دقیقه ۲۷: ارسال توپ توسط بازیکنان استقلال با ضربه سر جابر انصاری همراه شد که از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳ (گل): سروش رفیعی در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد. او با یک سر توپ و یک حرکت بدن میلاد فخرالدینی و خسرو حیدری را محو کرد و با یک ضربه محکم در میان بهت مهدی رحمتی گل دوم تراکتورسازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۴: حرکت تیمی بازیکنان تراکتورسازی در سمت راست محوطه جریمه به ایرانپوریان رسید اما پاس عرضی او را مهدی رحمتی جمع کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: هر دو تیم یک تعویض در ابتدای نیمه دوم انجام دادند. محسن کریمی برای استقلال و آلویس نانگ برای تراکتورسازی وارد زمین شدند.

دقیقه ۴۷ (گل): ارسال خسرو حیدری از سمت راست با ضربه سر سجاد شهباززاده و پس از برخورد به دستان محمدرضا اخباری به گل تساوی استقلال تبدیل شد.

دقیقه ۵۴: توپ در یک رفت و برگشت به بختیار رحمانی رسید اما ضربه روی پای این بازیکن راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۵۷: نانگ پای رحمانی را به زیبایی با سینه کنترل کرد اما ضربه سرضرب او به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: پرویز مظلومی در اقدامی جالب توجه جابر انصاری را از زمین بیرون کشید و میلاد شعبانلو، بازیکن ۲۱ ساله تیمش را به میدان فرستاد.

دقیقه ۶۵: ضربه از راه دور فخرالدینی با اختلاف زیادی از بالای دروازه تراکتورسازی راهی اوت شد.

دقیقه ۶۸: سروش رفیعی قصد داشت با یک حرکت نمایشی، توپ را از روی سر فخرالدینی عبور دهد که موفق نشد و در ادامه روی مدافع استقلال خطا کرد.

دقیقه ۷۰: رحمتی شوت محکم رفیعی از پشت محوطه جریمه را مهار کرد.

دقیقه ۷۸ (گل): اشتباه فاحش حاج‌محمدی باعث شد نانگ در موقعیت تک‌به‌تک با رحمتی قرار بگیرد. مهاجم کامرونی تراکتورسازی هم توانست توپ را از کنار دستان دروازه‌بان استقلال به گل سوم تیمش تبدیل کند.

دقیقه ۸۰: سروش رفیعی هم نام خود را در فهرست اخطاری‌های این بازی ثبت کرد.

دقیقه ۸۴: ضربه از راه دور رفیعی با اختلاف بسیار زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵: شجاع خلیل‌زاده به خاطر خطایی که انجام داد از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۸: ضربه محکم پای چپ شهباززاده از پشت محوطه جریمه با واکنش دیدنی اخباری به کرنر رفت.

دقیقه ۱+۹۰: توپ با حرکت تکنیکی رفیعی به نانگ رسید اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۲+۹۰: رفیعی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

ترکیب تیم فوتبال استقلال:

سید مهدی رحمتی، امید نورافکن، امین حاج‌محمدی، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی، فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی، جابر انصاری (۶۰-میلاد شعبانلو)، خسرو حیدری، سجاد شهباززاده و پروپییچ (۴۶-محسن کریمی).

ترکیب تیم فوتبال تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، شجاع خلیل‌زاده، خالد شفیعی، سعید آقایی (۸۷-کارلوس کاردوسو)، محمد ایرانپوریان، سینا عشوری، بختیار رحمانی، سروش رفیعی، مهدی کیانی، آگوستو سزار (۴۶-آلویس نانگ) و فرزاد حاتمی.

 منبع: میزان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا