معرفی ارزان‌ترین شاسی بلند هوندا +عکس

موبنا – باتوجه به قیمت گذاری هندی‌ها و تبدیل آن به دلار، قیمتی ۱۳ هزار و ۱۳۵ دلاری بدست می‌آید که باید برای خرید این شاسی بلند صرف کرد که در زیر کاپوت خود به دو پیشرانه جدید مجهز شده و ابعاد آن هم نسبت به نسخه قبلی تغییر و تحولاتی را تجربه کرده است. …

موبنا – باتوجه به قیمت گذاری هندی‌ها و تبدیل آن به دلار، قیمتی ۱۳ هزار و ۱۳۵ دلاری بدست می‌آید که باید برای خرید این شاسی بلند صرف کرد که در زیر کاپوت خود به دو پیشرانه جدید مجهز شده و ابعاد آن هم نسبت به نسخه قبلی تغییر و تحولاتی را تجربه کرده است.

در خصوص موتورهای این خودرو می‌توان گفت به طور کلی دو پیشرانه بنزینی و دیزلی مورد استفاده قرار گرفته شده است. اول از همه موتور بنزینی با حجمی ۱.۵ لیتری در چهار سیلندر ساخته شده که می‌تواند قدرتی ۱۱۹ اسب بخاری و گشتاوری ۱۴۵ نیوتن متری تولید کند. این نیرو نیز به واسطه جعبه دنده‌ای ۶ سرعته دستی در مدل استاندارد یا به کمک گیربکسی انتقال متداول CVT به عنوان گزینه‌ای قابل سفارش، به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

معرفی ارزان‌ترین شاسی بلند هوندا
پیشرانه دیزلی هم با حجم و تعداد سیلندرهای مشابه با پیشرانه بنزینی، قدرتی ۱۰۰ اسب بخاری، ولی گشتاوری بالاتر ۲۰۰ نیوتن متری دارد که نیروی تولیدی این پیشرانه نیز یا با جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا با جعبه دنده CVT به خروجی ارسال می‌شود.

با وجود این‌ها، شرکت سازنده در مقایسه با نسخه قبلی، ارتفاع خودرو نسبت به زمین را به ۲۱۰ میلی متر رسانده و همچنین ظرفیت حمل بار خودرو را هم به ۲۲۳ لیتر در صورت قرارگیری هر ۷ صندلی خودرو در موقعیت استاندارد رسانده است، در حالی که با خواباندن صندلی‌های ردیف آخر می‌توان این حجم بار را به ۶۹۱ لیتر افزایش داد.
معرفی ارزان‌ترین شاسی بلند هوندا3

معرفی ارزان‌ترین شاسی بلند هوندا2

معرفی ارزان‌ترین شاسی بلند هوندا1

معرفی ارزان‌ترین شاسی بلند هوندا4

 منبع:بلاغ  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا