لیاقت پرسپولیس قهرمانی است

موبنا – در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام با نتیجه ۴ بر ۲ تیم گسترش فولاد تبریز را شکست داد. محسن مسلمان در پایان این دیدار اظهار داشت: لیاقت قهرمانی پرسپولیس از همه تیم‌های دیگر بیشتر است. ما در طول فصل همه دیدند که در ته …

موبنا – در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام با نتیجه ۴ بر ۲ تیم گسترش فولاد تبریز را شکست داد.

محسن مسلمان در پایان این دیدار اظهار داشت: لیاقت قهرمانی پرسپولیس از همه تیم‌های دیگر بیشتر است. ما در طول فصل همه دیدند که در ته جدول بودیم و با تلاشی که کردیم خودمان را به اینجا رساندیم. از هر مربی سوال کنید او نیز مدعی می شود که لیاقت پرسپولیس قهرمانی است.

وی در ادامه افزود: امیدوارم هفته آخر همه هواداران بیایند و کمک کنند تا ما عنوان قهرمانی را در لیگ برتر کسب کنیم. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازی آخر را با تفاضل گل برنده شویم. البته هنوز در مورد قهرمانی صحبت کردن زود است.

مسلمان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی کردن فوتبال واقعا کار بسیار سختی است. چه کسی فکر می‌کرد ما مقابل تیم نفت دو گل بخوریم یا اینکه امروز نتیجه بازی به این صورت رقم بخورد.

 منبع:برنا  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا