لستر قهرمان برای آقای گلی واردی جنگید

موبنا -شاگردان کلودیو رانیری نخستین قهرمانی شان در سطح اول فوتبال انگلستان را با یک پیروزی شیرین خانگی که همراه با گلزنی آقای گل شان بود، جشن گرفتند. لسترسیتی با یک پیروزی پرگل در کینگ پاور برابر اورتون، بر بام فوتبال انگلستان ایستاد و فاصله اش با غول ها را بیشتر کرد. در این بازی …

موبنا -شاگردان کلودیو رانیری نخستین قهرمانی شان در سطح اول فوتبال انگلستان را با یک پیروزی شیرین خانگی که همراه با گلزنی آقای گل شان بود، جشن گرفتند.

لسترسیتی با یک پیروزی پرگل در کینگ پاور برابر اورتون، بر بام فوتبال انگلستان ایستاد و فاصله اش با غول ها را بیشتر کرد. در این بازی به نظر می رسد لستر برای آقای گل شدن واردی همه کار می کند اما او پس از زدن دو گل، یک پنالتی خراب کرد تا رویای قهرمانی توام با آقای گلی نیمه کاره بماند.

پسران از پیش قهرمان رانیری آمده بودند تا با یک برد شیرین قهرمانی شان را جشن بگیرند. حتی قهرمانی هم نتوانسته بود از انگیزه روباه ها کم کند. پیروزی نیمه اول هم همین طور بود.کما این که در نیمه دوم عطش این تیم برای گلزنی افزایش یافت و چندین موقعیت به دست آوردند که با درخشش خوئل روبلس به گل مبدل نشد. حتی جیمی واردی یک ضربه پنالتی را خراب کرد تا فرصت هت تریک کردن و کاهش اختلاف با هری کین را از دست دهد.

در پایان لسترسیتی با غلبه ۳-۱ بر میهمانش، آماده هدیه دادن جام قهرمانی به هوادارانش شد.

شرح گل ها
دقیقه ۶: ارسال اندی کینگ از سمت راست در نزدیکی های دروازه اورتون به جیمی واردی رسید و این بازیکن خیلی زود روباه ها را پیش انداخت.

دقیقه ۶۴: روی حرکت ریاض محرز، توپ توسط لیتون بینز تکل شد و اندی کیگ از راه رسید و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۰: روی یک صحنه مشکوک به آفساید، جیمی واردی به پشت مدافعین حریف فرار کرد و توسط پنینگتون متوقف شد. آندره مارینر یک ضربه پنالتی برای تیم میزبان اعلام کرد و جیمی واردی خود این را به گل سوم تیمش مبدل کرد.

دقیقه ۸۸: روی پاس درن گیبسون، کوین میرالاس بلژیکی یکی از گل های خورده اورتون را جبران کرد، تا باخت تیمش قابل تحمل تر شود.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا