وقتی رولزرویس اُوردوز می کند!

موبنا، محمد مهدی حیدرپور-برای برخی نسخه استاندارد رولزرویس به اندازه کافی لوکس و قدرتمند است تا نیازهای آنها را برآورده سازد. با این وجود، همواره افرادی وجود دارند که دوست دارند چیزی فراتر از حد و مرزهای ارائه شده در نسخه استاندارد را دریافت کنند. اسپوفک (SPOFEC) برای افرادی که در پی ظاهری متمایز از …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور-برای برخی نسخه استاندارد رولزرویس به اندازه کافی لوکس و قدرتمند است تا نیازهای آنها را برآورده سازد. با این وجود، همواره افرادی وجود دارند که دوست دارند چیزی فراتر از حد و مرزهای ارائه شده در نسخه استاندارد را دریافت کنند. اسپوفک (SPOFEC) برای افرادی که در پی ظاهری متمایز از رولزویس ریث هستند کیت اُوردوز (Overdose) را ارائه کرده است.
2
اُوردوز نسخه ای تولید محدود است که ظاهر تهاجمی آن با پیشرانه توربو دوقلو ۱۲ سیلندر رولزرویس ریث که پس از بهینه سازی های صورت گرفته توانایی تولید ۷۱۷ اسب بخار نیرو را دارد، هماهنگ می شود. از دیگر تغییرات ظاهری می توان به رنگ خاص بدنه و رینگ های ۲۲ اینچی آلیاژی که سامانه ترمز عملکرد بالا کربن-سرامیک در پس آنها قرار گرفته اشاره کرد.
3
رولزرویس ریث اُوردوز به یک سامانه اگزوز جدید مجهز شده و توانایی تولید ۷۲۷ پوندفوت گشتاور را دارد. برای دستیابی به سرعت صد کیلومتر در ساعت از حالت سکون تنها به ۴.۲ ثانیه زمان نیاز دارید و در نهایت امکان رسیدن به بیشینه سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت وجود دارد.
4
اسپوفک که شاخه تیونینگ خودروهای رولزرویس شرکت نوویتک است تولید تنها هشت دستگاه اُوردوز را برنامه ریزی کرده و جزئیاتی درباره قیمت آن نیز منتشر نکرده است.
6

5

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا