رونمایی دانکروورت از خودرو D8 GTO-RS

موبنا -این شرکت به تازگی خودرو D8 GTO-RS را معرفی کرده است که سریع‌ترین و سبک‌ترین D8 GTO تولید شده تا به امروز است. دانکروورت D8 GTO-RS از پیشرانه توربوشارژدار ۲.۵ لیتری پنج سیلندر ساخت آئودی نیرو می گیرد. مشخصات عملکرد این خودرو هنوز منتشر نشده اما دانکروورت وعده خودرویی سریع‌تر و قدرتمندتر از D8 …

موبنا -این شرکت به تازگی خودرو D8 GTO-RS را معرفی کرده است که سریع‌ترین و سبک‌ترین D8 GTO تولید شده تا به امروز است.
2
دانکروورت D8 GTO-RS از پیشرانه توربوشارژدار ۲.۵ لیتری پنج سیلندر ساخت آئودی نیرو می گیرد. مشخصات عملکرد این خودرو هنوز منتشر نشده اما دانکروورت وعده خودرویی سریع‌تر و قدرتمندتر از D8 GTO عادی را داده است که در قدرتمندترین پیکربندی خود توانایی تولید ۳۸۰ اسب بخار نیرو را دارد. افزون بر این، سطح آلایندگی پیشرانه مطابق با استاندارد انتشار گازهای گلخانه ای یورو۶ است.
3
قدرت بیشتر پیشرانه موجب شده تا سامانه تعلیق D8 GTO-RS به طور جامع بازطراحی شود. تونل انتقال نیرو از فیبر کربن ساخته شده تا وزن خودرو در محدوده مورد نظر حفظ شود. افراد تیزبین به سرعت متوجه بدنه اندکی بزرگتر D8 GTO-RS نسبت به GTO استاندارد می شوند. همچنین شاهد بکارگیری سپر جلو بازطراحی شده با چراغ های جلو اختصاصی، جلو پنجره بزرگ متشکل از چهار تیغه افقی و دو تیغه عمودی، و ورودی های هوای عمودی هستیم که به خنک شدن ترمزهای جلو کمک می کنند.
4
تولید D8 GTO-RS به ۴۰ دستگاه محدود شده و دانکروورت اعلام کرده است که بیش از نیمی از آنها تاکنون به فروش رسیده اند. قیمت پایه این خودرو برابر با ۱۵۱ هزار و ۱۷۳ یورو اعلام شده است.
5

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا