Galaxy A4 سامسونگ آماده ورود به بازار

موبنا، میثم لطفی – باتوجه به اینکه نسخه ۲۰۱۶ گوشی هوشمند Galaxy A3 سامسونگ با کد SM-A310 شناخته می‌شود و نسخه ۲۰۱۶ گوشی Galaxy A5 هم به نام SM-A510 کدگذاری شده است، از خبرهای اخیر می‌توان پیش‌بینی کرد که سامسونگ مراحل پایانی تولید Galaxy A4 را پشت‌سر می‌گذارد. اطلاعات منتشر شده روی سایت هندی نشان …

موبنا، میثم لطفی – باتوجه به اینکه نسخه ۲۰۱۶ گوشی هوشمند Galaxy A3 سامسونگ با کد SM-A310 شناخته می‌شود و نسخه ۲۰۱۶ گوشی Galaxy A5 هم به نام SM-A510 کدگذاری شده است، از خبرهای اخیر می‌توان پیش‌بینی کرد که سامسونگ مراحل پایانی تولید Galaxy A4 را پشت‌سر می‌گذارد.

اطلاعات منتشر شده روی سایت هندی نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند ۴۷۷.۱۸ دلار ارزش دارد و این رقم را مرکز تحقیق و توسعه در سیستم استانداردسازی دستگاه‌های الکترونیکی هند تایید کرده است.

galaxy A4 (1)

بر اساس آخرین خبرهای موجود، سامسونگ در تاریخ ۴ مه یعنی چهارشنبه هفته گذشته گوشی هوشمند SM-A430U را برای انجام آزمایش‌های اصلی و اولیه به کشور هند فرستاد. مرکز Zauba با بررسی‌های جدید اعلام کرد این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی دارد و البته ارزش هر دستگاه از آن به کمتر از ۳۵۵.۰۹ دلار کاهش یافته است.

هنوز اطلاعات بیشتری از این محصول در دست نیست. ولی با قیمت‌گذاری مذکور می‌توان پیش‌بینی کرد که سامسونگ این گوشی هوشمند را در خانواده محصولات میان‌رده خود روانه بازار می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا