مدیرعامل شائومی نخستین تصاویر Mi Max را منتشر کرد + عکس

موبنا، میثم لطفی – این یک گوشی هوشمند بزرگ محسوب می‌شود که نمایشگر ۶.۴۴ اینچی را در خود جا داده است و تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل پخش می‌شوند. برای این گوشی هوشمند تراشه Snapdragon 650 با شش هسته ۱.۴ گیگاهرتزی به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 510 در نظر گرفته شده …

موبنا، میثم لطفی – این یک گوشی هوشمند بزرگ محسوب می‌شود که نمایشگر ۶.۴۴ اینچی را در خود جا داده است و تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل پخش می‌شوند.

برای این گوشی هوشمند تراشه Snapdragon 650 با شش هسته ۱.۴ گیگاهرتزی به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 510 در نظر گرفته شده است. این دستگاه در دو مدل متفاوت روانه بازار می‌شود. مدل اول رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی دارد و مدل دیگر هم با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود.

xiaomi (1)

دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۱۶ و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است که البته این محصول همراه با حسگر مخصوص اثر انگشت و باتری ۴۰۰ هزار میلی‌آمپری به دست کاربران می‌رسد. روی این گوشی چینی سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ نصب شده است و با همه امکانات یاد شده، با قیمت پایه ۲۰۰ دلار فروخته می‌شود.

xiaomi (2)

امروز «لِی جون» مدیرعامل شرکت شائومی روی شبکه اجتماعی Weibo تصاویر رسمی مربوط به گوشی هوشمند Mi Max را به اشتراک گذاشت و البته به همراه آن عکس‌هایی از دستبند هوشمند Mi Band 2 هم منتشر شد.

xiaomi (3)

این فبلت که هم‌اکنون مرحله تولید انبوه آن هم به پایان رسیده است، از تاریخ ۱۰ مه ۲۰۱۶ یعنی همین هفته وارد بازار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا