طی دو هفته آینده منتظر Moto X4 موتورولا باشید

موبنا، میثم لطفی – کاربران جهانی امسال می‌توانند گوشی هوشمند Moto X4 موتورولا را با قابلیت‌های جدید و پیشرفته خریداری کنند. دسامبر گذشته نخستین باری بود که این گوشی هوشمند معرفی شد و منابع آگاه برخی مشخصات مربوط به آن را اعلام کردند. اواسط دسامبر ۲۰۱۵ برای نخستین بار تصاویری از این گوشی هوشمند از …

موبنا، میثم لطفی – کاربران جهانی امسال می‌توانند گوشی هوشمند Moto X4 موتورولا را با قابلیت‌های جدید و پیشرفته خریداری کنند. دسامبر گذشته نخستین باری بود که این گوشی هوشمند معرفی شد و منابع آگاه برخی مشخصات مربوط به آن را اعلام کردند.

اواسط دسامبر ۲۰۱۵ برای نخستین بار تصاویری از این گوشی هوشمند از طریق منابع آگاه به انتشار رسید و البته از همان زمان گفته شد مدل نهایی گوشی ظاهر کاملا متفاوتی دارند. بر اساس این تصاویر دیده شد در بخش پشتی بدنه یک لنز بزرگ دوربین تعبیه شده است که احتمالا می‌تواند کیفیت متفاوتی را ارایه دهد.

Motorola (1)

امروز یک توئیت منتشر شده است که اخبار کامل‌تری را در مورد این گوشی هوشمند ارایه می‌دهد. این توئیت را «ایوان بلاس» از کارشناسان سرشناس فناوری منتشر کرد و ضمن انتشار یک کپی از عکس این گوشی توضیح داد تصویر قبلی ۱۰۰ درصد واقعی است.

شرکت موتورولا پیش‌بینی کرده است گوشی هوشمند Moto X4 و Moto G4 Plus را در تاریخ ۱۷ مه یعنی کمتر از دو هفته دیگر به صورت رسمی وارد دهلی‌نو و مکزیک کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا