صاحبان Lumia Icon آخرین نسخه ویندوز ۱۰ را پیش از بقیه در اختیار بگیرند

موبنا، میثم لطفی – مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد گوشی هوشمند Lumia Icon نیز قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی را دارد. ولی این گوشی هوشمند هم‌اکنون در حلقه آزمایشی مایکروسافت قرار گرفته است تا نسخه Windows 10 insider را در اختیار بگیرد. مایکروسافت برای این گروه آزمایشی دو حلقه سریع و کند …

موبنا، میثم لطفی – مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد گوشی هوشمند Lumia Icon نیز قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی را دارد. ولی این گوشی هوشمند هم‌اکنون در حلقه آزمایشی مایکروسافت قرار گرفته است تا نسخه Windows 10 insider را در اختیار بگیرد.

مایکروسافت برای این گروه آزمایشی دو حلقه سریع و کند در نظر گرفته است. افرادی که در حلقه سریع عضو هستند نخستین نسخه کرَک شده از سیستم عامل موبایلی Windows 10 Mobile را در اختیار می‌گیرند می‌توانند بخش‌های مختلف آن را آزمایش کنند.

lumia-icon (2)

این نسخه از سیستم عامل موبایلی مایکروسافت حفره‌های امنیتی و مشکلات فراوانی را شامل می‌شود این آزمایش می‌تواند به مایکروسافت کمک کند مشکلات مذکور را برطرف سازند.

کاربرانی که در گروه آهسته طبقه‌بندی می‌شوند نسخه مشابه گروه دیگر را در اختیار می‌گیرند. ولی این تفاوت وجود دارد که برای آنها حفره‌های امنیتی و مشکلات برطرف شده است و در اصل نسخه آزمایشی را با به‌روزرسانی‌های مربوطه مورد استفاده قرار می‌دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا