خودرویی که به آینده تعلق دارد + عکس

موبنا – شرکت خودروسازی آلفارومئو که در سال ۱۹۱۰ در میلان ایتالیا تأسیس شد در سالهای اخیر به طراحی و تولید خودروهای اسپرت و البته گران قیمت شهرت یافته و حالا از مدل مفهومی به نام Trionfo رونمایی کرده که به نظر نمی رسد نه در حال حاضر و نه در آینده نزدیک ساخته شود. …

موبنا – شرکت خودروسازی آلفارومئو که در سال ۱۹۱۰ در میلان ایتالیا تأسیس شد در سالهای اخیر به طراحی و تولید خودروهای اسپرت و البته گران قیمت شهرت یافته و حالا از مدل مفهومی به نام Trionfo رونمایی کرده که به نظر نمی رسد نه در حال حاضر و نه در آینده نزدیک ساخته شود.

اوج هنرنمایی به کار رفته در طراحی این مدل از بازگشت باشکوه این شرکت به سطح اول خودروسازی دنیا نشان دارد.

آلفارومئو اطلاعات فنی چندانی درباره این مدل جدید ارایه نکرده اما برقی بودن این خودرو و اینکه از چهار موتور برقی در چهار چرخ آن استفاده شده نشان می دهد که با خودرویی متعلق به آینده سر و کار داریم.

طراحان خوش ذوق آلفارومئو در طراحی این محصول به فاکتورهای تعیین کننده ای نظیر استحکام بالا همزمان با استفاده از مواد سبک توجه کرده اند.

نکته جالب توجه درباره سیستم موتوری این خودرو در این است که موتورهای آن با ریزتوربین گازی پیشرفته ای در ارتباط هستند که انرژی لازم برای عملکرد هر چهار موتور آن را تأمین می کند.

آلفارومئو در پوستر این خودرو، آن را در کنار یکی از محصولات معروف قدیمی خود قرار داده تا نشان دهد که این شرکت مشهور بار دیگر به سطح اول خودروسازی جهان بازگشته است.
خودرویی که به آینده تعلق دارد1

خودرویی که به آینده تعلق دارد

 منبع:مهر  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا