برگزاری هشتمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات

موبنا – هدف از برگزاری این سمپوزیوم که به صورت دوسالانه برگزار می‌شود، تبادل اطلاعات علمی به‌منظور استفاده از نتایج این اطلاعات در کشور است. در این سمپوزیوم ۲۴ عنوان به صورت ارائه مقالات، سخنرانی های علمی و کارگاه های آموزشی مورد بحث و بررسی قرار می گیرند که این عناوین شامل مخابرات بی سیم، …

موبنا – هدف از برگزاری این سمپوزیوم که به صورت دوسالانه برگزار می‌شود، تبادل اطلاعات علمی به‌منظور استفاده از نتایج این اطلاعات در کشور است.
در این سمپوزیوم ۲۴ عنوان به صورت ارائه مقالات، سخنرانی های علمی و کارگاه های آموزشی مورد بحث و بررسی قرار می گیرند که این عناوین شامل مخابرات بی سیم، شبکه‌های شناختی، شبکه‌های بی سیم، شبکه حسگر بی سیم، مخابرات ماهواره ای و فضایی، مخابرات نوری، شبکه‌های پهن باند، شبکه‌های مبتنی بر نرم افزار، امنیت سیستمها و شبکه‌های مخابراتی می شود.
همچنین امنیت اطلاعات، اینترنت اشیاء، بیگ دیتا، شبکه‌های ابری، مایکروویو و امواج میلیمتری و تراهرتز، انتشار امواج و آنتن، محاسبات هوشمند، پردازش سیگنال در مخابرات، شبکه‌های اجتماعی، مخابرات سبز، استراتژی و تنظیم مقررات در ICT از دیگر عناوین این همایش علمی را به خود اختصاص داده است.
دبیرخانه سمپوزیوم بین المللی مخابرات مهلت دریافت مقالات را ۲۸ اردیبهشت ماه جاری اعلام کرده است و مقالاتی که در این کنفرانس مورد تایید قرار بگیرند در سایت IEEE ایندکس خواهند شد.
در این راستا برای گزینش مقالات دریافتی ۲ کمیته علمی داخلی و بین المللی وجود دارد، که کمیته علمی بین المللی شامل ۵۵ نفر از ۱۷ کشور جهان است و هر مقاله به ۵ داور اختصاص داده می‌شود و برای تصمیم نهایی در مورد مقالات به نظرات حداقل ۳ داور نیاز است.
چند روز قبل از شروع سمپوزیوم نیز کارگاههای تخصصی توسط متخصصان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
همچنین سخنرانی های کلیدی سمپوزیوم توسط سخنرانان مراکز معتبر عمدتا خارجی انجام می‌شود و نمایشگاه جانبی کنفرانس نیز با هدف ارائه آخرین دستاوردهای صنایع مخابرات داخل کشور برپا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا