ایسوس گوشی زنفون ۳ را احتمالا دهم خرداد معرفی می‌کند

موبنا – هم اکنون تقریبا یک سال از زمانیکه ایسوس تلفن‌هوشمند زنفون ۲ را معرفی کرد گذشته است. این محصول با توجه به امکاناتش، قیمت بسیار خوبی داشت و پس از آن ایسوس چند مدل دیگر از زنفون ۲ را نیز به تولید رساند. اما تا کنون این کمپانی اقدام به تولید نسل جدید این …

موبنا – هم اکنون تقریبا یک سال از زمانیکه ایسوس تلفن‌هوشمند زنفون ۲ را معرفی کرد گذشته است. این محصول با توجه به امکاناتش، قیمت بسیار خوبی داشت و پس از آن ایسوس چند مدل دیگر از زنفون ۲ را نیز به تولید رساند. اما تا کنون این کمپانی اقدام به تولید نسل جدید این گوشی‌هوشمند نکرده است. حالا می‌دانیم که قرار است شرکت مورد اشاره در روز ۱۰ خرداد سال جاری، یک رویداد مطبوعاتی برگزار کند و به احتمالا زیاد نسل بعدی گوشی‌های هوشمند زنفون را در همین رویداد معرفی خواهد کرد.

مراسم دهم خرداد (۳۰ می) در خلال نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ (Computex) برگزار خواهد شد و ایسوس از خبرگزاری‌های مختلف دعوت کرده تا از طریق استریم زنده نظاره‌گر آن باشند و مشخصا در این مراسم شاهد معرفی محصولات سخت‌افزاری جدید این شرکت خواهیم بود.

ماه گذشته تصاویر رندر دو گوشی‌هوشمند ZenFone 3 و ZenFone 3 Deluxe منتشر شد و بر اساس این تصاویر ظاهرا دو دستگاه مورد بحث، بدنه‌ای از جنس آلومینیوم خواهند داشت. زنفون ۳ صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی و مدل دوم نمایشگری ۵.۹ اینچی خواهد داشت. سنسور اثر انگشت نیز در هر دو محصول یاد شده در بخش جلویی جای داده شده است. سایر ویژگی‌های این دو موبایل‌هوشمند نیز شامل حافظه رم پردازشی ۳ گیگابایت، پشتیبانی از USB نوع C، دوربین جلویی به همراه فلاش ال‌ای‌دی و سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشمالو است.

zenfone 3

بر اساس شایعاتی که پیش از این در مورد زنفون ۳ منتشر شده، این محصول از پردازنده ساخت کوالکام بهره خواهد برد، اما در تصویر دعوتنامه رویداد ۳۰ می (۱۰ خرداد) به وضوح می‌توان لوگو اینتل را مشاهده کرد. البته سال گذشته نیز دقیقا همین اتفاق رخ داده بود، بنابراین امکان دارد ایسوس از هر دو پردازنده‌ ساخت کوالکام و اینتل در تلفن‌های هوشمند جدید خود استفاده کند. انتظار می‌رود به زودی اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد محصولات جدید ایسوس منتشر شود. در تصویر زیر می‌توانید دعوتنامه رویداد ایسوس را مشاهده کنید.

asus 30 may event

 

 منبع: زومیت| نویسنده: مجتبی بوالحسنی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا