مشخصات موتورولا موتو جی ۴ در وب سایت Zauba تایید شد

موبنا -انتظار می‌رود که موتورولا موتو G4 و G4 پلاس ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) معرفی شوند، بنابراین کمپانی مذکور در آن روز دو رویداد خبری خواهد داشت که یکی از آن‌ها در مکزیک و دیگری در دهلی برگزار می‌شود. وب‌سایت واردات و صادرات هند با نام Zauba اطلاعات مربوط به دو محصول مذکور را منتشر …

موبنا -انتظار می‌رود که موتورولا موتو G4 و G4 پلاس ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) معرفی شوند، بنابراین کمپانی مذکور در آن روز دو رویداد خبری خواهد داشت که یکی از آن‌ها در مکزیک و دیگری در دهلی برگزار می‌شود. وب‌سایت واردات و صادرات هند با نام Zauba اطلاعات مربوط به دو محصول مذکور را منتشر کرده است.

بر اساس اطلاعات مربوط به واردات این دو محصول که از ۲۹ مارس تا ۳ می انجام شده، ظاهرا موتورولا موتو G۴ دارای ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است. موتو G۴ پلاس نیز از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. دوربین پشتی موتو جی ۴ سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی دارد و نسخه پلاس آن نیز از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که به فوکوس لیزری خودکار نیز مجهز است. دوربین سلفی هر دو محصول ۵ مگاپیکسلی است که در آن از سنسور OmniVision OV5693 با ابعاد پیکسلی ۱.۴ میکرون استفاده شده است.

cf0436ff-e32a-405b-80e7-6b467c843d9b

شایعات پیشین حکایت از نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی برای موتو جی ۴ داشتند و گفته می‌شود که پردازنده این دستگاه نیز هشت هسته‌ای است. انتظار می‌رود که موتو جی ۴ پلاس مجهز به سنسور اثر انگشت باشد که در دکمه خانه آن قرار گرفته است.

حدود یک هفته و چند روز تا معرفی این دو تلفن هوشمند زمان باقی مانده است و به احتمال زیاد در طول این مدت شاهد اطلاعات و اخبار بیشتری در خصوص این دو محصول خواهیم بود.

 منبع: زومیت| نویسنده: سعید میرزاپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا