بوگاتی طرح مفهومی از گوشی هوشمندی با دو دوربین ۲۳ و ۱۶ مگاپیکسلی ارائه کرد

موبنا -حتی شرکت‌های تولید کننده اتومبیل‌های لوکس نیز علاقمند هستند تا در کنار فعالیت اصلی خود، در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند فعالیت داشته باشند، چرا که اکثر افراد به استفاده از چنین محصولاتی علاقمند هستند. از آنجا که اکثر مردم انتظار ساخت گوشی‌های هوشمند توسط شرکت‌های تولیدکننده خودروهای لوکس را ندارند، احتمالا نمی‌توانند تصور کنند …

موبنا -حتی شرکت‌های تولید کننده اتومبیل‌های لوکس نیز علاقمند هستند تا در کنار فعالیت اصلی خود، در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند فعالیت داشته باشند، چرا که اکثر افراد به استفاده از چنین محصولاتی علاقمند هستند. از آنجا که اکثر مردم انتظار ساخت گوشی‌های هوشمند توسط شرکت‌های تولیدکننده خودروهای لوکس را ندارند، احتمالا نمی‌توانند تصور کنند که طراحی خاص چنین محصولی چگونه خواهد بود. در این مورد بخصوص، افراد عادی احتمالا متعجب خواهند شد اگر بدانند کمپانی فرانسوی بوگاتی که آن را به تولید خودروهای لوکس می‌شناسیم، تصمیم به ساخت یک گوشی‌ هوشمند بر اساس سبک طراحی خود گرفته است.

چند روز قبل شرکت لندروور خبر از همکاری جدیدی با یک کمپانی انگلیسی به نام Bullit Group داد و هدف از این همکاری نیز تولید یک گوشی‌ هوشمند از پایه اعلام شد. این تلفن‌هوشمند از طراحی زیبایی برخوردار بوده و مقاومت بالایی نیز خواهد داشت. این محصول احتمالاً مورد پسند افرادی است که می‌خواهند در شرایطی مانند دوچرخه سواری، ورزش، گشت و گذار، و در کل شرایط بیرون از خانه از گوشی هوشمندشان استفاده کنند. گوشی یاد شده بر اساس تکنولوژی طراحی خاص کمپانی لندروور تولید خواهد شد و اپلیکیشن‌های اختصاصی موجود روی آن به دارندگان این دستگاه کمک می‌کند تا آن را به خودرو لندروور خود متصل کنند. به سادگی می‌توان گفت شرکت بوگاتی هم قصد دارد محصولی مشابه با گوشی‌هوشمند لندروور را به مشتریان خود ارائه دهد. اخیرا وبلاگی به نام Deaigned by Hege تصاویری از یک گوشی‌هوشمند منتشر کرده که لوگو و طراحی آن نشان از ساخت این محصول توسط کمپانی بوگاتی دارد. نام این دستگاه Bugatti Chronos است و وبلاگ یاد شده از اینکه چنین شرکتی که به ساخت خودروهای لوکس، گران‌قیمت، پرقدرت و پرسرعت شهرت دارد دست به تولید یک گوشی‌هوشمند بزند بسیار متعجب شده است. در این وبلاگ نه تنها تصویر محصول مورد اشاره را از زوایای مختلف منتشر کرده، بلکه مشخصات فنی آن را نیز اعلام کرده است.

بنابه اطلاعاتی که در کنار طرح مفهومی Bugatti Chronos اعلام شده، این محصول یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از نوع IPS LCD خواهد داشت که رزولوشن اچ‌دی را ارائه می‌دهد. دوربین اصلی دستگاه ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین دوم آن نیز ۱۶ مگاپیکسلی است. حافظه داخلی ذخیره سازی این گوشی هوشمند ۶۴ گیگابایت است که می‌توان از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی آن‌ را تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر گسترش داد. همچنین ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی برای این دستگاه در نظر گرفته شده و باتری آن ۴۰۲۰ میلی‌آمپری خواهد بود. تلفن هوشمند مورد بحث در دو رنگ مشکی و سفید و نیز خاکستری متالیک و همچنین قهوه‌ای تولید می‌شود. بعلاوه بخش جلویی دستگاه مشکی رنگ در نظر گرفته شده و در حالی که این بخش از گوشی هوشمند بوگاتی هیچ دکمه‌ای ندارد اما در قسمت پشتی آن یک دکمه قرار دارد که روی آن لوگو این شرکت دیده می‌شود. این دکمه در واقع با سنسور اثر انگشت یکپارچه شده است. در بالا و پایین این سنسور نیز شاهد دکمه‌های تنظیم بلندی صدا هستیم و در نهایت در بالای این دکمه‌ها لنز دوربین و فلاش ال‌ای‌دی به چشم می‌خورند. در قسمت پایینی پشت دستگاه هم یک بلندگوی کوچک قرار گرفته است. طراحی این محصول بسیار زیبا است و مشخصات فنی خوبی دارد که از کمپانی مشهوری چون بوگاتی چیزی غیر از این هم انتظار نمی‌رود. در زیر می‌توانید تصاویر این محصول را مشاهده کنید.

 منبع: زومیت|نویسنده: مجتبی بوالحسنی 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا