بررسی بایدها و نبایدهای فضای مجازی

موبنا – در این نشست که یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برپا خواهد شد، رضا رئیسی و آرمان حسینی کارشناسان امنیت نرم افزار به بررسی امنیت اطلاعات و جایگاه آن در فضای مجازی و راهکارهای حفاظتی در مقابله با تهدیدات فضای سایبری، می پردازند. امنیت اطلاعات در حوزه های گوناگون، ابزارها و …

موبنا – در این نشست که یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برپا خواهد شد، رضا رئیسی و آرمان حسینی کارشناسان امنیت نرم افزار به بررسی امنیت اطلاعات و جایگاه آن در فضای مجازی و راهکارهای حفاظتی در مقابله با تهدیدات فضای سایبری، می پردازند.
امنیت اطلاعات در حوزه های گوناگون، ابزارها و روش های ایجاد و تهدید امنیت اطلاعات درفضای مجازی، امنیت ایمیل، مدیریت رمزهای عبور، امنیت در مرورگرهای اینترنتی و امنیت در پرداخت های اینترنتی، امنیت در شبکه های اجتماعی، امنیت در تجهیزات همراه و ارائه راهکارهای کاربردی، از جمله سرفصل های آموزشی این کارگاه یک روزه به شمار می رود.
این برنامه با مشارکت مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا