بازار داغ گوشی های ارزان قیمت زیر ۲۰۰ هزار تومانی

موبنا، لیلا محمدنظامی – کاهش قدرت اقتصادی عموم مردم و همچنین خارج شدن این کالای ارتباطی از سبدخریدخانواده های ایرانی باعث شده تا مشتریان به خرید گوشی های ارزان قیمت روی آورند. شواهد موجود در بازار تلفن همراه حاکی از آن است که که بیشترین مشتریان گوش های ارزان قیمت آن دسته از متقاضیانی هستند …

موبنا، لیلا محمدنظامی – کاهش قدرت اقتصادی عموم مردم و همچنین خارج شدن این کالای ارتباطی از سبدخریدخانواده های ایرانی باعث شده تا مشتریان به خرید گوشی های ارزان قیمت روی آورند.
شواهد موجود در بازار تلفن همراه حاکی از آن است که که بیشترین مشتریان گوش های ارزان قیمت آن دسته از متقاضیانی هستند که دارای سیمکارت دوم و صرفا جهت استفاده گوشی در محیط کار هستند
nokia-130-crop
در حال حاضر دو برند سامسونگ و نوکیا دارای بیشترین نمونه گوشی های ارزان قیمت زیر ۲۰۰ هزار تومانی هستند.
عرضه گوشی های ارزان قیمت توسط دو برند فوق در حالی است که نمونه های گوشی های ارزان قیمت چینی به وفور دربازار یافت می شود اما به دلیل عدم کارایی مناسب مورد خرید مشتریان قرار ندارد.
از جمله گوشی های ارزان قیمت موجود در بازار برند کره ای سامسونگ می توان به مدل های E1272 با قیمت ۱۰۴ هزار تومان، B350 با قیمت ۱۳۴ هزار تومان وB110 با قیمت ۷۳ هزار تومان اشاره کرد.
همچنین فروشندگان گوشی های موبایل براین باورند که برند سامسونگ با بیشترین تنوع مدل های ارزان قیمت توانسته سهم قابل توجهی در بازار گوشی های ارزان قیمت داشته باشد.
از ارزان ترین های نوکیا نیز می توان به مدل های ۲۳۰ Dual SIM ، ۲۲۲ ، Dual SIM 215 ، ۱۰۸ Dual SIM و ۱۳۰ اشاره کرد که با قیمت زیر ۲۰۰ هزار تومانی در بازار تلفن همراه عرضه می شوند.
بر اساس شواهد موجود در بازار می توان گفت علاوه بر دو برند سامسونگ و نوکیا، آلکاتل و زد تی ای نیز به صورت محدود دارای مدل های ارزان قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومانی هستند.
گفتنی است که گوشی های ارزان قیمت فاقد امکانات ویژه ای هتند و بیشتر جهت مکالمه ساده تلفنی به کار می روند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا