به‌روزرسانی بهاره Dynamics CRM مایکروسافت عرضه شد

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، سیستمFieldOne فناوری filed serviceرا ارایه می‌دهد و سیستم Adxstudio یک پورتال جامع برای ارتباطات گروهی محسوب می‌شود. مجموعه راهنمای Spring Wave Release Preview Guide که برای بارگذاری روی اینترنت قرار گرفته است اطلاعات دقیق‌تری را در مورد سه محصول جدید مایکروسافت ارایه می‌دهد: Dynamics CRM Online ۲۰۱۶ Update ۱، …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، سیستمFieldOne فناوری filed serviceرا ارایه می‌دهد و سیستم Adxstudio یک پورتال جامع برای ارتباطات گروهی محسوب می‌شود.

مجموعه راهنمای Spring Wave Release Preview Guide که برای بارگذاری روی اینترنت قرار گرفته است اطلاعات دقیق‌تری را در مورد سه محصول جدید مایکروسافت ارایه می‌دهد: Dynamics CRM Online ۲۰۱۶ Update ۱، Dynamics Marketing ۲۰۱۶ Update و Social Engagement ۲۰۱۶ Update.

این طور که مدیران ارشد مایکروسافت اوایل سال جاری میلادی اعلام کردند، این شرکت در نظر داشت از تاریخ اول مه سیستم نرم‌افزاری Dynamics GP ۲۰۱۶ را عرضه کند.

شرکت RoseASP که میزبانی سیستم Microsoft Dynamics را برعهده دارد روی وبلاگ رسمی این شرکت توضیح داد سیستم جدید HTML۵ Web که بخشی از این مجموعه محسوب می‌شود، جایگزین رابط Silverlight برای کاربران مبتنی بر وب خواهد شد. نسخه مبتنی بر وب این سیستم با مرورگرهای اینترنتی IE، Chrome، Safari و Edge سازگاری دارد.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا