آدمکشی موتورسوار متخلف با «چاقوی غرور»

موبنا -این حادثه پنج شنبه گذشته در بولوار شهید رستمی مشهد درحالی رخ داد که موتورسوار ۲۴ ساله ای از ورودی محمدآباد و در خلاف جهت تردد، رانندگی می کرد. در همین حال ۲ جوان عابر به راکب موتورسیکلت اعتراض کردند اما موتورسوار لاغراندام که قد کشیده ای داشت و سوار بر موتورسیکلت هوندای قرمز …

موبنا -این حادثه پنج شنبه گذشته در بولوار شهید رستمی مشهد درحالی رخ داد که موتورسوار ۲۴ ساله ای از ورودی محمدآباد و در خلاف جهت تردد، رانندگی می کرد. در همین حال ۲ جوان عابر به راکب موتورسیکلت اعتراض کردند اما موتورسوار لاغراندام که قد کشیده ای داشت و سوار بر موتورسیکلت هوندای قرمز رنگ مدل پایینی بود ناگهان «کاردی» را بیرون کشید و سینه جوان ۲۲ ساله را شکافت. خون از پیکر بی رمق عابر پیاده فواره می زد، که همراه وی و دیگر رهگذران با اورژانس تماس گرفتند و دقایقی بعد پیکر بی جان مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید کامیاب منتقل شد.

عقربه های ساعت حدود ۲۲:۲۰ شب را نشان می داد که ماموران کلانتری مصلی، ماجرای قتل عابر پیاده را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

با حضور شبانه قاضی «احمدی نژاد» در مرکز درمانی، تحقیقات قضایی آغاز و پی گیری ماجرا به محل وقوع حادثه کشیده شد. خون زیادی کف آسفالت خیابان را رنگین کرده بود که مقام قضایی دستور شناسایی و دستگیری عامل این جنایت هولناک را صادر کرد و بدین ترتیب، تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با توجه به سرنخ های موجود در حالی آغاز شد که شاهدان عینی شماره پلاک ایران ۸۵ موتورسیکلت هوندا را یادداشت کرده بودند.

برخی از رهگذران اظهار داشتند قاتل شلوار لی آبی، پیراهن سفید و کفش اسپورت پوشیده بود که پس از وارد آوردن ضربه چاقو از محل گریخت. در همین حال قاضی احمدی نژاد از شهروندان خواست چنانچه اطلاعی از مخفیگاه متهم فراری دارند با تلفن های ۱۱۰ و یا ۲۱۸۳۷۰۰ پلیس آگاهی تماس بگیرند.

 منبع: خراسان 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا