خودكشي دختر ١٣ ساله از روي پل نيايش

موبنا – عصر پنجشنبه ماموران كلانتري ۱۳۲ نيايش به محض حضور در محل حادثه دختر نوجواني را ديدند كه با ايستادن روي لبه چپ پل ولايت قصد دارد خود را به پايين پرتاب كند. در ادامه تلاش نيروهاي اورژانس، آتش‌نشاني و كلانتري براي منصرف كردن دختر نوجوان نتيجه نداد و او ناگهان خود را به …

موبنا – عصر پنجشنبه ماموران كلانتري ۱۳۲ نيايش به محض حضور در محل حادثه دختر نوجواني را ديدند كه با ايستادن روي لبه چپ پل ولايت قصد دارد خود را به پايين پرتاب كند. در ادامه تلاش نيروهاي اورژانس، آتش‌نشاني و كلانتري براي منصرف كردن دختر نوجوان نتيجه نداد و او ناگهان خود را به پايين پرتاب كرد.

مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي با رد هرگونه شايعه قتل دختر نوجوان اعلام كرد: دوربين‌هاي مداربسته شهري حادثه سقوط دختر نوجوان را ثبت كرده‌اند.

تحقيقات پليس نشان مي‌دهد نوجوان كشته شده (پريسا) بعد از يك مشاجره لفظي با مادرش از خانه خارج شده و در اقدامي ناگهاني تصميم به خودكشي گرفته است. به دستور بازپرس منافي آذر از دادسراي جنايي، تحقيقات پليسي درباره انگيزه خودكشي دختر ۱۳ ساله همچنان ادامه دارد.

در يك هفته گذشته سه خودكشي ديگر نيز در تهران گزارش شده است. مردي ٦٥ ساله‌اي روي پل عابرپياده در خيابان ميرداماد خودكشي كرد، مردي ميانسال از طبقه سوم بيمارستان ميلاد خود را به پايين پرتاب كرد و دختري ٢٢ ساله با قرص ترامادول خودكشي كرد.

 منبع: اعتماد 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا