Dropbox به پشتیبانی از ویندوز XP پایان داد

موبنا -به گزارش اینکوئیرر، اپلیکیشن کاربردی Dropbox مخصوص رایانه‌های رومیزی تا تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۱۶ در سیستم‌های مبتنی بر ویندوز XP قابلیت بارگذاری دارد و به گفته شرکت مذکور، پس از این تاریخ امکان استفاده از آن در نسخه قدیمی سیستم عامل مایکروسافت وجود ندارد. کاربران سازمانی از هم‌اکنون چند هفته فرصت دارند تا اسناد …

موبنا -به گزارش اینکوئیرر، اپلیکیشن کاربردی Dropbox مخصوص رایانه‌های رومیزی تا تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۱۶ در سیستم‌های مبتنی بر ویندوز XP قابلیت بارگذاری دارد و به گفته شرکت مذکور، پس از این تاریخ امکان استفاده از آن در نسخه قدیمی سیستم عامل مایکروسافت وجود ندارد.

کاربران سازمانی از هم‌اکنون چند هفته فرصت دارند تا اسناد و اطلاعات خود را که مبتنی بر سیستم عامل ویندوز XP در فضای پردازش ابری Dropbox ذخیره کرده‌اند، مدیریت کنند.

پس از تاریخ مذکور کاربران به هیچ وجه نمی‌توانند از روی سیستم عامل ویندوز XP به اطلاعات خود در فضای ابری Dropbox دسترسی داشته باشند و می‌بایست اپلیکیشن این سرویس مخصوص ویندوز ۱۰ را در اختیار بگیرند.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد: «در تاریخ ۲۹ آگوست ۲۰۱۶ اپلیکیشن Dropbox مخصوص رایانه‌های رومیزی به طور کامل به پشتیبانی خود از سیستم عامل ویندوز XP پایان می‌دهد. در این تاریخ شما در رایانه مبتنی بر ویندوز XP به صورت خودکار از حساب کاربری Dropbox خارج می‌شوید. زمانی می‌توانید در حساب کاربری خود ورود مجدد داشته باشید که سیستم عامل جدیدتر را در اختیار بگیرید.»

در ادامه این بیانیه گفته شد: «اگر از حساب کاربری خود خارج شدید مطمئن باشید هیچ مشکلی برای اطلاعات شما ایجاد نخواهد شد. فایل‌ها و عکس‌های شما کاملا ایمن هستند. شما همچنان می‌توانید به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید یا اینکه در سایت Dropbox.com حساب کاربری جدید بسازید.»

 منبع: رایورز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا