ساخت نمایشگر بازی‌های کلاسیک با کیبوردهای ال‌ای‌دی(+ویدئو)

موبنا -به گزارش وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، شرکت لاجیتک یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده قطعات جانبی برای کامپیوترهای خانگی محسوب می‌شود. با این‌ وجود پیشرفت فناوری‌هایی مانند واقعیت مجازی موجب شده است تا دیدگاه بصری مشتریان تاثیر زیادی بر روی تصمیم گری آن‌ها در زمینه خرید یا عدم خرید یک محصول داشته باشد. به …

موبنا -به گزارش وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، شرکت لاجیتک یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده قطعات جانبی برای کامپیوترهای خانگی محسوب می‌شود.

با این‌ وجود پیشرفت فناوری‌هایی مانند واقعیت مجازی موجب شده است تا دیدگاه بصری مشتریان تاثیر زیادی بر روی تصمیم گری آن‌ها در زمینه خرید یا عدم خرید یک محصول داشته باشد.

به همین دلیل نیز شرکت لاجیتک به‌تازگی در اقدامی تبلیغاتی، یک طرح بصری بسیار جالب را به کمک صفحه‌کلیدهای خود ارائه کرده است که مورد استقبال گسترده‌ای قرار گرفته است.

این طرح شامل استفاده از تعداد ۱۶۰ صفحه‌کلید مجهز به لامپ‌های ال‌ای‌دی این شرکت بوده است که به‌صورت منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته و یک صفحه‌نمایش کم کیفیت را ایجاد کرده‌اند.

این نمایشگر برای ارائه محتوایی یکی از بازی‌های کلاسیک ۸ بیتی به کار گرفته شده است و به همین دلیل نیز کیفیت نه‌چندان بالای آن مشکل‌ساز نبوده است.

نحوه عملکرد این نمایشگر به‌ این‌ ترتیب بوده است که هر یک از کلیدهای صفحه‌کلیدهای یاد شده حکم یک پیکسل تصویری را داشته و محتوای مورد نظر را با گرفتن رنگ مربوطه به نمایش می‌گذاشت.

 منبع: رایورز

دکمه بازگشت به بالا