دستگاه های اندروید وان بیشتری در آینده به بازار عرضه می شود

موبنا – گوگل اندروید وان را در سال ۲۰۱۴ معرفی کرد و هدف از تولید این سیستم‌عامل را ارائه جدیدترین قابلیت‌های اندروید در گوشی‌های هوشمندی بود که از سخت افزار قدرتمند بهره نمی‌برند. حالا در سال ۲۰۱۶ هستیم این سیستم‌عامل تا کنون موفقیتی که گوگل امیدوار بود به آن دست یابد را برای این شرکت …

موبنا – گوگل اندروید وان را در سال ۲۰۱۴ معرفی کرد و هدف از تولید این سیستم‌عامل را ارائه جدیدترین قابلیت‌های اندروید در گوشی‌های هوشمندی بود که از سخت افزار قدرتمند بهره نمی‌برند. حالا در سال ۲۰۱۶ هستیم این سیستم‌عامل تا کنون موفقیتی که گوگل امیدوار بود به آن دست یابد را برای این شرکت کسب نکرده است.

اما با این وجود، گوگل هنوز هم دست از تلاش و توسعه Android One بر نداشته است. بر اساس اعلام مایک هیز (Mike Hayes) که سمت مدیریت توسعه کسب و کارهای اندروید و کروم را بر عهده دارد، پروژه اندروید وان همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و در سراسر جهان مورد توجه چندین شرکت تولیدکننده قرار گرفته است.

وی همچنین اعلام کرده که گوگل قصد دارد کسب و کارهای مرتبط با سخت افزار خود را گسترده‌تر کند و اندروید وان یکی از بخش‌هایی است که این شرکت را در رسیدن به هدف اعلام شده یاری خواهد کرد. مایک هیز در ادامه اینگونه بیان کرده: «بنابراین به دلیل کاری که در بخش تولیدات دستگاه‌های پایین‌رده انجام می‌دهیم می‌توانید انتظار دیدن چنین موقعیت‌هایی [عرضه محصولات جدید مجهز به سیستم عامل اندروید وان] را داشته باشید.»

Hayes در ادامه سخنان خود اینگونه گفته: «ما به پشتیبانی تعدادی از شرکت‌های تولید‌کننده که بر اساس برنامه، با ما همکاری دارند ادامه خواهیم داد. اما در هر حال، اینکه چه محصولاتی با سیستم‌عامل اندروید وان به بازار عرضه خواهند شد کاملا بستگی به همین شرکت‌ها دارد.»

وی همچنان گفته که انتظار می‌رود دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید وان بیشتری در آینده به بازارها عرضه شوند، اما هنوز در مورد زمان ارائه این محصولات هیچ اطلاعی در دسترس وجود ندارد.

 منبع: زومیت|نویسنده: مجتبی بوالحسنی 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا