آلفارومئو جولیا ۵۰۳ اسب بخاری به ناوگان پلیس ایتالیا پیوست

موبنا –  روز گذشته تحت مراسمی رسمی، سرجیو مارکیونه مدیر عامل گروه فیات کرایسلر خودروهای آلفارومئو جولیا مخصوص ناوگان پلیس را به نمایش گذاشتند. نمونه‌های مخصوص پلیس توانایی تولید ۵۰۳ اسب بخار توان را دارد؛ این میزان از توان نیز توسط جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. جولیا برای کاربرد‌های خاص اعم …

موبنا –  روز گذشته تحت مراسمی رسمی، سرجیو مارکیونه مدیر عامل گروه فیات کرایسلر خودروهای آلفارومئو جولیا مخصوص ناوگان پلیس را به نمایش گذاشتند. نمونه‌های مخصوص پلیس توانایی تولید ۵۰۳ اسب بخار توان را دارد؛ این میزان از توان نیز توسط جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

آلفارومئو جولیا پلیس

جولیا برای کاربرد‌های خاص اعم از اسکورت افراد سیاسی مهم یا حمل و تحویل اشیای گران‌قیمت همانن اعضای اعدایی بدن، به کار خواهد رفت. پیش از این خودروهای لوتوس اوورا این وظایف را در نیروی پلیس برعهده داشتند. در ایالات متحده نیز خودروی داج چارجر هلکت کاربری مشابه جولیا در ایتالیا، را دارد.

آلفارومئو جولیا پلیس

علاوه بر جولیا، گروه فیات کرایسلر ۸۰۰ دستگاه آلفارومئو جولیتا، جیپ رنگید و فیات پاندا نیز در اختیار نیروی پلیس ایتالیا خواهد گذاشت. در مراسم نمایش آلفارومئو جولیا به عنوان عضو جدید نیروی پلیس ایتالیا، یک دستگاه خودروی جولیا پلیس ۱۹۷۰ نیز حضور داشت.

آلفارومئو جولیا پلیس

شاید استفاده از سدان بسیار سریع جولیا در نیروی پلیس همانند سوپراسپرت‌ها و ابرخودروهای میلیون دلاری نیروی پلیس امارات متحده در شهر دوبی نباشد، اما قطعا سدان زیبای آلفارومئو یکی از جذاب‌ترین خودروهای پلیس است که در تمام کشورهای جهان یافت می‌شود.

 

 منبع: زومیت|نویسنده: محمد حسین جعفری

دکمه بازگشت به بالا