نسل چهارم تلفن هوشمند Moto G موتورولا با پردازنده، دوربین و باتری بهتر عرضه می شود

موبنا – همانطور که از موتورولا انتظار می‌رود، احتمالا این شرکت قصد دارد تا نسل چهارم تلفن هوشمند موتو جی را در طی یک رویداد مطبوعاتی در ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) و در کشور هند معرفی کند. علاوه بر مراسم معرفی اصلی این محصول، اخیرا موتورولا در حساب کاربری توییتر خود اطلاعاتی در مورد این گوشی …

موبنا – همانطور که از موتورولا انتظار می‌رود، احتمالا این شرکت قصد دارد تا نسل چهارم تلفن هوشمند موتو جی را در طی یک رویداد مطبوعاتی در ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) و در کشور هند معرفی کند.

علاوه بر مراسم معرفی اصلی این محصول، اخیرا موتورولا در حساب کاربری توییتر خود اطلاعاتی در مورد این گوشی هوشمند معرفی نشده اعلام کرده و اساسا این موضوع تایید می‌شود که دستگاه یاد شده یک گوشی هوشمند پایین‌رده خواهد بود که به زودی رسما معرفی می‌شود.

اگرچه اینکه یک بار دیگر مطمئن شویم حدودا تا چند هفته آینده شاهد معرفی مدل ۲۰۱۶ تلفن هوشمند Moto G هستیم یک خبر خوب است، اما با توجه به تیزرهای موتورولا نمی‌توان هنوز هم مشخصات و اطلاعات بیشتری در مورد این محصول بدست آورد. موتورولا که حالا تحت مالکیت کمپانی لنوو قرار دارد، ویژگی‌هایی مانند دوربین بهتر، باتری با عمر طولانی‌تر، پردازنده قدرتمندتر و امنیت بیشتر را در نسل جدید تلفن هوشمند یاد شده وعده داده است.

نسل چهارم تلفن هوشمند Moto G موتورولا با پردازنده، دوربین و باتری بهتر عرضه می شود

moto g tesears

اما بر اساس شایعات منتشر شده در مورد این محصول، اطلاعات و مشخصات فنی آن نیز اعلام تا حدی مشخص شده است. بنا به اعلام این شایعات، صفحه نمایش نسل چهارم موتو جی ۵.۵ اینچی خواهد بود که رزولوشن آن نیز ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. پردازنده این محصول هشت‌ هسته پردازشی داشته و در کنار آن ۲ گیگابایت هم حافظه رم پردازشی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی ذخیره سازی این گوشی هوشمند ۱۶ گیگابایت است و از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند. سنسور اثر انگشت هم یکی دیگر از امکاناتی است که نسل چهارم Motorola Moto G ارائه می‌دهد. دوربین این دستگاه نیز ۱۳ مگاپیکسلی اعلام شده و علاوه بر تمامی این مشخصات شایعاتی هم مبنی بر تولید یک مدل دیگر به نام Moto G4 Plus اعلام شده که انتظار می‌رود دوریبن آن ۱۶ مگاپیکسلی باشد.

 منبع: زومیت| نویسنده: مجتبی بوالحسنی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا