آزمون بزرگ پرویز مظلومی

موبنا – «امیر به جای پرویز، پرویز به جای امیر». شکست سنگین در دربی هشتادودو، موجب شد فرمول تکراری باشگاه استقلال در انتخاب سرمربی با اعتراض گسترده هواداران باشگاه روبرو شود. تصور می‌شد پرویز آخرین روزهای حضورش روی نیمکت آبی‌های پایتخت را سپری می‌کند و آبی‌ها خیلی زود به سراغ یک گزینه خارجی می‌روند که …

موبنا – «امیر به جای پرویز، پرویز به جای امیر». شکست سنگین در دربی هشتادودو، موجب شد فرمول تکراری باشگاه استقلال در انتخاب سرمربی با اعتراض گسترده هواداران باشگاه روبرو شود. تصور می‌شد پرویز آخرین روزهای حضورش روی نیمکت آبی‌های پایتخت را سپری می‌کند و آبی‌ها خیلی زود به سراغ یک گزینه خارجی می‌روند که سناریوی برانکو و پرسپولیس را برای این تیم تکرار کند. کار بزرگ مظلومی اما درست از همین نقطه آغاز شد.

او زیر فشار شدید انتقادها، تیم ویران‌شده از نظر روحی را آماده جدال‌های بعدی کرد و ۶ امتیاز کلیدی از فولاد و سایپا گرفت تا به رتبه اول جدول برگردد و از کنایه‌ها فاصله بگیرد. هفته بیست و هشتم، برای پرویز مظلومی رویایی سپری شد اما آقای مربی برای تداوم بخشیدن به این رویا، حالا یکی از سخت‌ترین دوئل‌های فصل را پشت سر خواهد گذاشت.

شاید با هر نتیجه‌ای در دو هفته پایانی، مظلومی و تیمش فصل ناموفقی را سپری نکرده باشند اما انبوه نتایج خوب استقلال در لیگ پانزدهم هنوز در سایه شکست در دربی تهران قرار دارد و این سایه سنگین فقط وقتی فراموش خواهد شد که آبی‌ها صدر جدول را از دست ندهند. در نبرد حساس با تراکتور، آینده پرویز مظلومی در مقابل گذشته او خواهد ایستاد.

یک سال قبل در چنین روزهایی، امیر با استقلال روبروی تراکتورسازی قرار گرفت و در آزادی شکستی سنگین را تجربه کرد. بعد از این شکست واضح به نظر می‌رسید که ژنرال دیگر هیچ جایی در استقلال نخواهد داشت. مدت‌ها طول کشید تا او دوباره به فرم آرمانی روزهای اوج مربیگری‌اش نزدیک شود و در یک هفته سرنوشت‌ساز، در مقابل استقلال قرار بگیرد.

استقلال و تراکتور تیم‌های موفق این فصل فوتبال ایران به شمار می‌روند اما این موضوع از حساسیت جدال پیش‌رویِ دو تیم کم نمی‌کند. ناکامی دوباره در مقابل مظلومی، قلعه‌نویی را تا مدت بسیار زیادی از نیمکت باشگاه محبوب‌اش دور می‌کند و شکست برای قلعه‌نویی، مظلومی را در آستانه خروج از باشگاه قرار می‌دهد. تراکتور برای رسیدن به سهمیه و استقلال برای قهرمانی لیگ، به همه ۳ امتیاز دوئل مربیان آبی نیاز دارند. دوئلی که فقط یک نفر از آن زنده خارج خواهد شد.

 منبع:  خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا