واکنش به دستگیری ۷ بازیگر در پارتی شبانه

موبنا – حسین نوش آبادی درباره ۷ بازیگر دستگیرشده در یک پارتی شبانه افزود: این خبر تاسف بار را شنیدم و این قبیل اخبار هم جای تاسف و هم جای نگرانی دارد. وی گفت: بارها گفته‌ایم هنرمندان ما هرچه دارند از حمایت مردم دارند، مراقب رفتارهایشان باشند و منزلت و جایگاهشان را حفظ کنند. نوش …

موبنا – حسین نوش آبادی درباره ۷ بازیگر دستگیرشده در یک پارتی شبانه افزود: این خبر تاسف بار را شنیدم و این قبیل اخبار هم جای تاسف و هم جای نگرانی دارد.
وی گفت: بارها گفته‌ایم هنرمندان ما هرچه دارند از حمایت مردم دارند، مراقب رفتارهایشان باشند و منزلت و جایگاهشان را حفظ کنند.
نوش آبادی ادامه داد: آنها نباید با رفتارهای ناشایست ،اعتمادی را که از سوی مردم جلب کرده‌اند براحتی از دست بدهند.
وی افزود: هنرمندان بسختی به شهرت و محبوبیت می رسند و نباید براحتی روی آنچه که سبب شهرت و محبوبیتشان شده است پا بگذارند.
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رعایت اخلاق، اصول و مبانی شرعی و قانونی، پایبندی به سبک زندگی ایرانی و اسلامی و پایبند بودن به حداقل هایی که مردم انتظار دارند حقی است که مردم بر گردن هنرمندان دارند و آنها نباید بخاطر چند لحظه خوشگذرانی هویت خود را زیرسوال ببرند و جایگاهشان را به حراج بگذارند.
نوش آبادی افزود: البته اکثر هنرمندان ما متعهد و پایبند به اصول هستند و حداقل هایی از آنها هم که بر اثر قرار گرفتن در شرایط خاص دچار غفلت و لغزش می شوند باید سعی کنند تا تلاش هایی که خودشان و جامعه در قبال آنها کرده است ، به هدر نرود.
خبری مبنی بر دستگیری ۷ بازیگر سینما در یک پارتی شبانه در باغی در سعادت آباد منتشر شد که قوه قضاییه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این خبر را تایید کردند اما هنوز نامی از بازیگران خاطی منتشر نشده است.

 منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا