در دوره احمدی‌نژاد انقلاب داشت منحرف می‌شد؛ موفق شدم وضع را عوض کنم؛ اکنون می‌توانم راحت بمیرم!

موبنا – هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه در دوره احمدی‌نژاد انقلاب داشت منحرف می‌شد گفت: من موفق شدم در بدترین شرایط تا حدودی این وضع را عوض کنم و مردم با همان مردانگی که انقلاب کردند سال ۹۲ هم پیروز شدند. اکنون دیگر می‌توانم راحت بمیرم. بخشی از سخنان دیروز اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع …

موبنا – هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه در دوره احمدی‌نژاد انقلاب داشت منحرف می‌شد گفت: من موفق شدم در بدترین شرایط تا حدودی این وضع را عوض کنم و مردم با همان مردانگی که انقلاب کردند سال ۹۲ هم پیروز شدند. اکنون دیگر می‌توانم راحت بمیرم.
بخشی از سخنان دیروز اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم رونمایی از کتاب زندگی و زمانه خود که در رسانه‌ها منتشر نشد بدین شرح است:

در دوره احمدی نژاد به ویژه پس از سال ۸۸ انقلاب داشت منحرف می‌شد و به سمت اختناق می‌رفت، من موفق شدم در بدترین شرایط تا حدودی این وضع را عوض کنم و مردم با همان مردانگی که انقلاب کردند سال ۹۲ هم پیروز شدند. در سال ۹۴ هم بزرگان را نگذاشتند وارد میدان شوند و چند چهره رده سوم و چهارم توانستند ژنرال‌های رقیب را کنار بزنند. اکنون دیگر می‌توانم راحت بمیرم زیرا مردم تصمیماتشان را خودشان می‌گیرند و در این نزدیکی پایان عمر که راه انقلاب را مسدود کرده بودند آن را باز کردم.

 منبع:  نسیم آنلاین 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا