شعار احمدی‌نژاد عوض شد/ یارانه ۲۵۰ هزار تومانی قابل اجرا نیست!/ هر خانواده؛ یک سهمیه استخدامی!

موبنا – برخی منابع خبری از تغییر رویکرد محمود احمدی نژاد در انتخاب شعار انتخاباتی خود برای سال ۹۶ خبر داده اند. در شرایطی که صحبت از یارانه ۲۵۰ هزار تومانی از مدت ها قبل مطرح شده بود، روزنامه آرمان نوشته در صورت نامزدی احمدی‌نژاد در انتخابات، او وعده افزایش یارانه‌های نقدی را خواهد داد …

موبنا – برخی منابع خبری از تغییر رویکرد محمود احمدی نژاد در انتخاب شعار انتخاباتی خود برای سال ۹۶ خبر داده اند.
در شرایطی که صحبت از یارانه ۲۵۰ هزار تومانی از مدت ها قبل مطرح شده بود، روزنامه آرمان نوشته در صورت نامزدی احمدی‌نژاد در انتخابات، او وعده افزایش یارانه‌های نقدی را خواهد داد اما نه به میزان ۲۵۰ هزار تومان. این منبع عنوان کرده بر اساس برآوردهای کارشناسی طراحان برنامه‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد، رقم ۲۵۰ هزارتومان اگرچه برای مردم جذاب است اما قابلیت اجرا ندارد.

به جای این شعار یارانه ای، منابع خبری از طرح جدیدی به عنوان شعار انتخاباتی جدید خبر می دهند. بر اساس این طرح، چنانچه احمدی‌نژاد نامزد انتخابات شود، جذاب ترین شعار انتخاباتی وی، ایجاد اشتغال برای حداقل یک فرزند هر خانوار است.

در این طرح چنانچه در هر خانواده ای چند فارغ التحصیل بیکار وجود داشته باشد، دولت متعهد خواهد شد یک نفر از اعضای این خانواده را استخدام کند. به این ترتیب، هر خانواده ای در دولت آینده احمدی‌نژاد یک سهمیه استخدامی خواهد داشت و بر اساس پیشنهاد اعضای خانواده، دولت یک نفر را استخدام خواهد کرد.

همچنین قرار است در برنامه‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد به هر استان برای حضور در هیات دولت سهمیه داده شود. پیشنهاد شده وی در سفرهای استانی خود اعلام کند که از هر استان، یک وزیر یا معاون رئیس جمهور و یا قائم مقام وزیر از میان نخبگان و چهره‌های سرشناس آن استان انتخاب و منصوب خواهد کرد.

شعارهای انتخاب شده برای احمدی نژاد یادآور بسیاری از وعده های پرطمطراق، دهان پرکن او از جمله وعده “هر نوزاد یک میلیون تومان” یا “خانه های هزار متری” در دوران ریاست جمهوری او است که هیچ کدام به مرحله اجرا نرسید و در حد حرف باقی ماند.

 منبع: صراط 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا