بهنوش بختیاری خواننده شد

موبنا – بختیاری با بیان اینکه فضای موسیقی این گروه مافوق تصور وی از موسیقی بانوان در ایران بوده است، گفت: از محاسن گروه «پلاریس»، ریتمیک بودن، تحرک و متفاوت بودن موسیقی آن است و در واقع همه جور موسیقی در آن شنیده می شود. همین امر موجب می شود تا این گروه متفاوت تر …

موبنا – بختیاری با بیان اینکه فضای موسیقی این گروه مافوق تصور وی از موسیقی بانوان در ایران بوده است، گفت: از محاسن گروه «پلاریس»، ریتمیک بودن، تحرک و متفاوت بودن موسیقی آن است و در واقع همه جور موسیقی در آن شنیده می شود. همین امر موجب می شود تا این گروه متفاوت تر از دیگر گروههای بانوان دیده شوذ.

خواننده جدید گروه «پلاریس» ادامه داد: با این گروه به سرپرستی بهار ایلچی در روزهایی از مرداد و شهریور ماه روی سن خواهم رفت . تمرینات خود را از هم اکنون آغاز کرده ام ودر همراهی با نوازندگان حرفه ای گروه، در طول هفته مشغول تمرین هستم.

بهنوش بختیاری در پایان گفت: نوازنده های گروه پلاریس از نوازندگان حرفه ای عرصه موسیقی هستند که همکاری با آنها برایم موجب افتخار است و خوشحالم که این همکاری شکل گرفته است. سرپرست این گروه؛ بهار ایلچی از نظر من یکی از بهترین های موسیقی بانوان در ایران است و امیدوارم در کنار وی بتوانم کمکی به موسیقی بانوان ایران کرده باشم.

 منبع: اندیشه ها 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا