اولین وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی درگذشت

موبنا – علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت این استاد فقید در پیامی نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق خبر فقدان استاد فرزانه مرحوم دکتر غلامحسین شکوهی اولین وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران و پدر تعلیم و تربیت کشور موجب تاثر …

موبنا – علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت این استاد فقید در پیامی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق

خبر فقدان استاد فرزانه مرحوم دکتر غلامحسین شکوهی اولین وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران و پدر تعلیم و تربیت کشور موجب تاثر و تاسف عمیق و اندوه فراوان گردید.

زنده یاد دکتر شکوهی عاشق معلمی و معلمی عاشق و وزیری از جنس آموزش و استادی مسلم در تعلیم و تربیت بود . اواندیشه ای ژرف ،باوری عمیق وایمانی راسخ به اثرات آموزش و پرورش در تعالی جوامع داشت وبا این اندیشه و باوروایمان ،عمر با برکت خود را مصروف تربیت معلمان توانمند و مطالعه و تحقیق ونظریه پردازی در تعلیم و تربیت نمود.

زنده یاد دکتر شکوهی باوری راسخ داشت که جهان جز با اهتمام به امر تعلیم و تربیت و توجه ویژه به آموزش و پرورش درست نخواهد شد .بدون تردید منش و روش مرحوم استاد شکوهی واثرات گرانقدر عمر با برکت او در همه ارکان آموزش و پرورش بویژه دوره پیش دبستانی و دبستان جاری و ساری خواهد ماند.

ابنجانب فقدان این عاشق معلمی و نظریه پردازاول کشور در زمیینه تعلیم و تربیت را به جامعه فرهبخته فرهنگیان ،اساتید و دانشجویان علوم تربیتی وخانواده محترم ایشان تسلیت گفته واز خداوند منان علو درجات وبخشش بی پایان را مسالت دارم.

 منبع:ایلنا  

دکمه بازگشت به بالا