بدن این پسر ۸ برابر پیرتر از سنش است + تصاویر

موبنا – «نیهال شیرینیواس بیتلا» پسر شجاعی است که به بیماری پیری زودرس مبتلا شده و حاضر شده بیشترین تحقیقات بر روی بدنش اجرا شود تا شاید درمانی برای این بیماری پیدا شود. نیهال که اهل هند بود در کودکی بیماری‌اش تشخیص داده شد و متاسفانه در سن ۱۵ سالگی بر اثر این بیماری درگذشت. …

موبنا – «نیهال شیرینیواس بیتلا» پسر شجاعی است که به بیماری پیری زودرس مبتلا شده و حاضر شده بیشترین تحقیقات بر روی بدنش اجرا شود تا شاید درمانی برای این بیماری پیدا شود.

بدن این پسر نوجوان 8 بار پیرتر از سن واقعی او است

نیهال که اهل هند بود در کودکی بیماری‌اش تشخیص داده شد و متاسفانه در سن ۱۵ سالگی بر اثر این بیماری درگذشت. او در طول مدت کوتاه زندگی‌اش توانست با برگزاری کارهای خیریه پول زیادی برای مبتلایان این بیماری جمع‌آوری کند.

یکی از پزشکان نیهال می‌گوید، هنگامی که نیهال ۱۰ ساله بود بدنش شبیه افراد ۶۰ ساله بود. نیهال به همراه دو کودک دیگر که از همین بیماری رنج می‌بردند به ماساچوست رفتند تا روش جدیدی برای کاهش سرعت پیرشدن‌شان روی آن‌ها امتحان شود.

بدن این پسر نوجوان 8 بار پیرتر از سن واقعی او است1

مبتلایان به این بیماری بدنشان ۸ بار پیرتر از حالت عادی است و در آخر معمولا بر اثر سکته قلبی یا مغزی جانشان را از دست می‌دهند.
بدن این پسر نوجوان 8 بار پیرتر از سن واقعی او است6

بدن این پسر نوجوان 8 بار پیرتر از سن واقعی او است2

بدن این پسر نوجوان 8 بار پیرتر از سن واقعی او است3

بدن این پسر نوجوان 8 بار پیرتر از سن واقعی او است4

بدن این پسر نوجوان 8 بار پیرتر از سن واقعی او است5

 منبع:باشگاه خبرنگاران  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا